Jsou 3 hodiny ráno..
Kde je sakra Harry?! Čekala jsem na něj celou noc, protože když přichází domů, nedopadá to dobře. Buď je opilý nebo pomlácený, protože se s někým pral. Takže jsem se rozhodla na něj počkat. Harry a já spolu nechodíme moc dlouho a ještě nikdy jsme si doopravdy neřekli "miluju tě" a "potřebuji tě" si říkáme jedině když jdeme z kopce..
Je 3:30 a Harry konečně přichází domů.
"Elieeee!!!!!"
"Harry, víš kolik je hodin?"
"UHHHHH nevím? Kolik je slečno Smithová?"
"Je půl čtvrté ráno..."
"WOOooHOooo překonal jsem rekordddddd!!!"
"Harry tohle není vtipnž…"
"Opravdu tě potřebuju."
"Harry ne, dnes ne." Řekla jsem, ale hned potom mi začal líbat krk a jediné na co jsem se zmohla, bylo "Mmmmmm, Harry..."
‘A já myslel že jsi řekla, že nechceš.."
"Jsem na tebe naštvaná. " Pak jsem najednou ucítila, jak mi dva dlouhé hubené prsty zajely pod kalhotky."
"Going commando are we?" Harry do mě pomalu tlačil svým prstem, pomalu přidal další prst a začal jimi pohybovat rychleji a rychleji.
"Harrrryyy.. Chci tě v sobě."
"Ne"
"Ne? Co myslíš tím ne??"
"Vykuř mě, bitch" Harry mě srazil na kolena, rozepnul si pásek a kalhoty i s boxerkami si stáhl ke kotníkům.
"Oh Going commando are we?" Řekla jsem a napodobovala jsem jeho tón.
"Zmlkni a kuř." Bože, Harry ví že miluju když nluví sprostě. Nejdřív jsem začala jezdit rukama nahoru a dolů a poté jsem začala jatykem lehce přejíždět po špičce jeho penisu.
"Elie!!!!!!!!!!!!!!! nedráždi mě kurva!"
"Ne Harry! Čekala jsem na tebe sakra celou noc a teď jsi pod mojí kontrolou!"
"Ha! Chtěla by jsi, ale takhle to nefunguje." Popadl mojí hlavu a svůj penis a přiložil je k sobě. Hned nato mi ho zarazil až do krku. Málem jsem se z toho pozcracela, ale on dál sténal.
"Oh, fuck"
Harry nás vyzvedl a donesl mě do naší ložnice, kde mě hodil na postel. Přiložil svůj penis k mému vchodu a ihned ho do mě bez varování vrazil. Nedal mi žádný čas abych si zvykla, jen přirážej rychleji a tvrději, až naše sténání naplnilo místnost.
"El!!! Jsi blízko, už budu!!"
"Počkej na mě" natáhl ruku a jemně začal prstem kroužit kolem mého klitorisu. Po chvíli jsme se konečně oba udělali.
"Elie, vím že to neříkám často a dost ale.. Vážně tě miluju a opravdu tě potřebuju a nevím co bych bez tebe dělal. " řekl a políbil mě na nos.
"Taky tě miluju Hazz. Jen mi udělej radost a od teďka choď domů v normální čas, dobře? Neříkám to kvůli sobě, ale opravdu se o tebe bojím."
"Dohodnuto" řekl a společně jsme usnuli v náručích.