2. Bölüm

158 8 2
                                    

O 5 kişiği gördüm. Aralarından kıvırcık saçlı olanı tam gözlerimin içine bakıyordu. Gözlerimi ondan kaçırdım ve Francisco'nun bana doğru geldiğini gördüm. Yaslandığım dolaptan dikleştim ve gülümseyerek bir kaç adım ona doğru yürüdüm yanıma gelip beni belimden tuttu ve dışarıya doğru yürümeye başladık. Nedense o çocuk sanki ona yürüyormuşum gibi hissedip kasılmıştı. Kasıldığını nerden anladın diye sorarsanız çok fazla belli oluyordu. Bu düşüncelerden sıyrılmak için kafamı iki yana salladım ve o anda bizimkilerin yanına gittiğimizi fark ettim. 

Hepsi: Günaydın. 

J - F: Günaydın.  

J: Chris nerde? 

E: Bilmem ki. Kesin bir şeyler karıştırıyordur. Tam o arada Chris yanımıza geldi ve yanıma oturdu.

J: Nerdeydin? 

C: Araştırma yapıyordum. Hani şu yeni gelen 5 öğrenci var ya... 

E: Evet...  

C: İşte onlar ile ilgili bazı şeyler öğrendim. Birincisi aralarından en büyüğü Louis şu mavi gözlü olan ve en küçükleri ise Harry kıvırcık saçlı olan. Diğer üçü aynı yaştalarmış.İkincisi buraya İrlanda'dan gelmişler. Toplamda 5 kere okul değiştirmişler. Tüm öğrenebildiğim bunlar.  

J: Niye geldiklerini biliyor musun?  

C: Hayır. He bi dakkika bir de grupları varmış.One...  

E:One Direction.  

C: Evet de sen nerden biliyorsun?  

J: Senin hayranın olduğun grup değil mi?  

Bunu söledikten sonra Elanie patladı ve bağırarak konuşmaya başladı.

E: Eveet!! Hala inanmıyorum One Direction'la aynı okula gidiyorum!!

Francisco'nun kulağına eyilip

J: Bende diyordum ki ne zaman patlıyacak.

Francisco'yla kıkırdadık.  

E: Siz yine neye gülüyorsunuz.  

J-F: Hiiç. Hiç bir şey.

dedik ve gülmeye başladık.Elanie hemen suratını astı ama sonra güldü ve bizi takmadı.

Aslında garip olan bir şey var. Çünkü bir insan bir sorun olmadıkça okul değiştirmez. Acaba ne oldu da 5 kere okul değiştirdiler ? Neyse zaten bu umrumda değil.  

J: Neyse ben giyinmeye gidiyorum. Biraz prova yapıcam. Öğlen yemeğinde görüşürüz.  

F: Beni de alsan lütfen ders geometri. Lütfeeen... 

Bana yavru köpek bakışı yaptı bende yanağını okşadım ve...  

J: Oo.. Yazık. Üzgünüm alamam ama canım sıkılırsa belki alırım bilemiyorum.  

F: Öyle olsun. Hıh -,-  

J: Hahhaha. Neyse görüşürüz çocuklar.  

Hepsi: Görüşürüz.

Okula doğru yürumeye başladım ve içeri girdim.

O sırada zil çaldı ve herkes sınıflarına gitmeye başladı. Ben de dolabımın yanına gittim ve kapağını açıp içinden spor çantamı aldım.

Soyunma odasına girdim. Üstümdekileri çıkardım ve altıma siyah şort üstüne siyah ince askılı tişört, altına da spor ayakkabımı giydim. Çantamın içine üstümden çıkartıklarımı koydum.

Çantamı aldım ve dışarı çıktım. Dolabımın oraya gidip eşyalarımı koyduktan sonra dışarı çıkıp tribünlere yürüdüm ve ordaki DJ yerine gidip müziği açtım. 

Evet okulumuzda DJ yeri var çünkü kuzenim Max böyle istedi. Neden kuzenin böyle bir şey istedi diye sorarsanız o bizim müzik işlerimizle ilgileniyor ses, mikrofon ayarları falan. Shanın ortasına geçip ısınma hareketlerini yapmaya başladım.

Isınma hareketlerini yaperken nedense o kıvırcık aklıma geldi. Acaba niye bana öyle bakıyordu. Yani ne biliyim garipti. Sanki böyle bir şey nasıl olur ya da bu imkansız gibi bakışları vardı. Bunları unutmam lazımdı ama aklımdan çıkmıyordu. O çocukta bir gariplik vardı ve benim bunu öğrenmem lazımdı hemde en kısa zamanda. Belki Damon'a gidip sorabilirim veya büyükbabama kesin onlar bir şey biliyordur. Tam bu sırada zil çaldı ve daha yeni fark ettim de ortada öyle durmuş zil çalana kadar düşünmüştüm. O sırada arkamdan biri gelip elini belime koyup beni havaya kaldırıp döndürmeye başladı. Yere indirince arkamı dönüp baktım ve...

MERHABA!! ASLINDA BU HİKAYE İLK YAZDIM HİKAYELERDEN BİRİ KURGUSU BİRAZ GARİP AMA BUNU DETAYLI ANLATMAYA ÇALIŞICAM. BU ARADA OKUL İSMİ VE BAZI KARAKTERLER THE VAMPİRE DİARİES'TEN OLABİLİR ÖZELLİKLE SALVATORE KARDEŞLER :D AMA OKULU LÜTFEN ORDAKİ GİBİ HAYAL ETMEYİN ÇÜNKÜ ORADAKİNDEN FARKLI. OKUYAN VE VOTE VEREN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM !!! :) BU ARADA MULTİMEDİA'DA FRANCİSCO VAR :) <3

Vampires and HealingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin