Yere indirince arkamı döndüm ve onun Chris olduğunu gördüm.
C: Iyi misin?
J: Evet. Niye ki?
C: Hiç sadece sorayım dedim
J: Merak etme iyiyim.
Deyip gülümsedim. Sonra diğerleri de geldi ve dans etmeye başladık.
Bayağı bir dans ettikten sonra mola verdik.
F:Bence güzel oldu ama bazı danslarda daha hızlı olmalıyız.
J: Bence de.
M(Melanie): Bir an önce gösteri gününün gelmesini istiyorum. Çok heyecanlıyım bence çok iyi olucak!!
E: Bence de.
J:Ben lavoboya gidiyorum.
C:Tamam.
Ordan ayrılıp okulun kapısına doğru yürüdüm. Içeri girince sağa döndüm ve lavoboya doğru gitmeye başladım. Sanki arkamda biri varmis hissine kapıldım ve arkamı döndüğümde kimse yoktu. Arkamı tam dönünce kıvırcık saçlı çocuk ordaydı ve tam çığlık atıcakken elini ağızıma kapattı ve çığlık atmamamı engelledi. Hemen elini ağızımdan çektim.
J: Manyak mısın sen ya?!! Ödümü patlattın!
H: Özür dilerim korkutmak istememiştim. Sadece seninle tanışmak istedim.
J: Beni korkutarak mı?
H: Özür dilerim. Ben Harry Styles ve sen...
J: Jennifer Wesley.
H: Memnun oldum.
Diyip elimi nazikçe tutup dudaklarına götürüp öptü.. Şaşkınlıkla onu izliyordum.
J: B- bende.
H: Benim derse girmem gerek. Sonra görüşürüz Jennifer.
Dedi ve ben daha cevap vermeden hızlıca sınıfa doğru yürümeye başladı. Ne kadar garip bir çocuk hem önce nazik davranıyor hem de sonra kabaca ben daha cevap vermeden gidiyor. Bu çocuğu anlamak gerçekten imkansız.
Lavoboya girdim ve yüzüme yıkayıp dışarı çıktım. Okuldan çıkınca bizim çocukların yanına gittim. Ben gelince yine dans etmeye başladık ve zilin çalmasına yarım saat kala çalışmayı bitirdik ve soyunma odasına gittik. Hemen duşa girdim. Duştan çıkınca üstümü giyindim ve kızlarla beraber dışarı çıktık.
Dışarıda siyah bir araba vardı ve o 5 çocuk o arabaya biniyordu. Harry beni görünce gülümsedi ve kafasıyla selam verdi. Bende ona tebesüm ederek gülümsedim ve selam verdim. Arabaya bindiler ve okuldan uzaklaştılar.
E: Harry Styles sana selam mı verdi? Yoksa ben mi yanlış gördüm?
J: Hayır doğru gördün bugün tanıştık.
Jes(Jessica): Ne zaman?
J: Ben lavoboya giderken bir anda karşıma çıktı ve konuştuk işte adımı falan sordu sonra görüşürüz dedi ve ben daha bir şey demeden gitti. Odun...
E: Odun mu? Bence çocuk çok yakışıklı.
J: Yakışıklı olması odun olduğunu değiştirmiyormuş demek ki. Neyse ben eve gidiyorum yarın görüşürüz.
Kızlar: Görüşürüz.
Oradan ayrılıp arabama doğru yürüdüm. Arabanın kapısını açıp çantamı diğer koltuğa attım.
Eve gelince arabayı park ettim ve arabadan inip eve doğru yürümeye başladım.
Kapının önüne gelince zile bastım ve açılmasını bekledim. Büyükbabam kapıyı açtı ve hemen mutfağa koştu.
J: I-m merhabaa?
D(Büyükbabası): Merhaba kızım. Pardon yeni komşulara kek yapıyordum. Okul nasıl geçti?
J: Güzel yeni öğrenciler geldi sınıfımıza, dans çalışmaları falan iyi geçti sen naptın?
D: Hiç kızım oturuyordum yandaki eve birilerinin taşındığını gördüm kek yapmaya başladım. Öyle işte.
J: Kim taşınmış? Aile mi yoksa tek yaşıyan birimi? Tek yaşıyan biriyse kız mı? Erkek mi?
D: Biraz sakin ol kızım bende bilmiyorum ama sanırım erkekler.
J: Yani bir sürü kişi? Neyse tamam ben yukarı çıkıyorum.
D: Tamam kızım.
Merdivenleri çıkıp sağdaki odama girdim. Hemen dolabımın karşına geçip gri şortumu ve beyaz askılı tişörtümü giydim. Odamdaki banyoya girip elimi yüzümü yıkadım. Üzerimden çıkardığım kıyafetler ve çantamın içindeki kıyafetleri alıp kapıyı açtım ve ortak banyoya girip hepsini kirli sepetine attım. Banyodan çıkıp odama gittim ve kendimi hemen yatağa attım. Bugün biraz yorulmuştum tam biraz kestiricekken kapı açıldı ve içeriye büyükbabam girdi.
D: Hadi Jennifer kalk yeni komşularla tanışmaya gidiyoruz.
J: (uykulu bir sesle) Ama ben gelmek istemiyorum. Sen gitsen.
Diyip yavru köpek bakışları attım. Ama tabi büyükbabam beni dinlemedi ve...
D: Üzgünüm geliyorsun.
Dedi ve daha iyiraz edemeden odadan çıktı.
Yataktan kalkıp dolabımın karşısına geçtim ve kot şort üstüne salaş bir omzu düşük bir tişört beyaz converse giydim. Saçımı at kuyruğu yaptım ve aşağı indim.
Aşağı inince büyükbabam beni salonda bekliyordu beni görünce ayağı kalktı ve keki alıp yanıma geldi.
Kapıdan çıktık ve karşı eve doğru yümeye başladık.
Evin önünde bir araba vardı ve çok tanıdıktı. Ben arabanın nereden tanıdık olduğunu düşünürken kapının önüne gelmiştik. Büyükbabam zile bastı ve bir kaç saniye sonra kapı açıldı ve karşımda...
LÜTFEN VOTE VERİN VE YORUM YAPIN ÇÜNKÜ EĞER KÖTÜ YAZIYORSAM BİLMEK İSTERİM. ŞİMDİDEN VOTE VEREN VE YORUM YAPANLARA TEŞEKKÜRLER :) <3