Francisco siseyi cevirdi ve soru kismi Chris'e cevap kismi bana geldi. Simdi sictim.
"Dogruluk mu? Cesaret mi?"
Bir de pis pis siritiyor. Got ya. Suan en buyuk hatami yapacagim ama eglenmis de olacagiz.
"Cesaret."
İste simdi sictim bana bakarak pis pis siritiyordu bir de.
"Su okula yeni gelen cocuklardan sarisin olanin yanina otur ve yanagindan op."
Hayir!! Asla bunu yapmam!!
"ASLA!! SİZ DELİRDİNİZ Mİ?!?! YA SEVGİLİSİ VARSA?!?!?"
"Hayir yok Jennifer."
"Bak Elanie'den baska onlari iyi taniyan yok. Simdi git bakalim prenses."
Bir de sguluyorlar yaa...
"Tamam yapicam ama bunu agir odeyeceksin Chris."
Ona oldurucu bakislarimdan attim ve oturdugum yerden kalkip tribunlere dogru yurumeye basladim.
Lutfen zil calsin ya da bisey olsun.Lutfeeen.
Ve tribunlerin oraya geldim ve tahmin edin noldu hic birsey.
"Burada ne isin var Wesley?"
"Sadece dersinize katilabilir miyim diye sorucaktim? Belki sizin gibi yetenekli birinden bisi ogrenirim."
Tamamen yalan. Bu adam ve ondan bisey ogrenmek. Asla. Bu dersi alanlar bile sanssiz.
"Hmm... Tabi ki Jennifer. Sana birseyler ogretebilirim."
Asil ben sana ogretirim.
"Tesekkur ederim efendim."
Teibunlere bakip neredeler diye baktim vee sansa bakin anca onlarin yaninda bos yer var. Vee en dista o sarisin oturuyor. Bugun hem sansli hem sansiz gunum olmali.
Hemen yanina gidip oturdum. Ona dondum ve elimi uzattim.
"Merhaba ben Jennifer."
İlkten biraz sasirsa da sonradan elimi tutup sıktı.
"Ben de Niall."
Niall'la bir 10 dakika kadar konustuk ve sonra Chris geldi.
"Pardon Jennifer'i alabilir miyim mudur bey onla konusmak istiyor."
İstemsizce kaslarim catildi. Cunku Niall cok komik biriydi ve egleniyordum simdi onu opmek zorundayim. Lanet olsun.
Hemen Niall'i yanagindan optum ve "Sonra gorusuruz"diye fisildayip hemen yerimden kalktim.
Chris'le beraber bizimkilerin yanina giderken Chris'e kiziyordum.
"Aaa senden nefret ediyorum Chris. Cidden. Ben simdi o cocugun yuzune bir daha nasil bakicam. Offf yaa..."
"Hepsinin bir oyun oldugunu solersin olur biter Jennifer. Abartma."
"Abartma demesi kolay. Ben artik Niall'la konusamam."
"Hey ne oldu Jennifer? Niye bu kadar sinirlisin?"
"Niall'la arkadas olmustum ve onu yanaktan optum kesinlikle beni surtuk biri saniyordur."dedim ve kafami masaya koydum.
"Ne?!?!? Arkadas mi olmustunuz? Aptal Chris! Ben de Jennifer sayesinde onlarla tanisabilirdim"
Elanie Chris'in kafasina vurdu.
"Tamam yeter. Ozur dilerim oldu mu? Uzatmayin. Jennifer ondan ozur diler ve oyun oldugunu soler biter iste. Tekrar arkadas olurlar ve sen de onlarla tanisabilirsin."
Zil calinca tribune baktim ve herkesin dagilip buraya dogru geldigini gordum. Chris bana 'ya simdi ya da hic' bakislari atti ve ben tam onlar iceri girecekken Niall'a. seslendim.
"Hey Niall!"
İste basliyoruz...
MERHABA!! UZUN ZAMAN OLDU. ACABA DUSUNUYORUM DA HİKAYEMİ OKUYAN VAR MİDİR? YANİ TAKİP EDEN FALAN. SONRA DİYORUM KİM SENİN HİKAYENİ OKUR :D UMARİM OKUYANLAR BU BOLUMU SEVER. YAZİM YANLİSİM VARSA YİNE OZUR DİLERİM!!