NE?!?! Harry mi? Daha onu tanimiyorum bile. Ama beni korkuttugu bir gercekti.
Harry'e baktigimda sinirli bir sekilde birine bakiyordu kafami sola cevirince adini Louis sandigim cocuga bakiyordu. Kafami tekrar Harry'e cevirince ifadesiz bir sekilde bana bakiyordu. Hafifce gulumsedim cunku bu atmosfer hicte ic acici degildi. Harry'nin yuzunde bir tebessum olustu. Kafami onume dondum ve Mr. Saltzman'i dinlemeye basladim.
Ders boyunca butun gozler sanki beni izliyormus gibi hissediyordum ve bu duygudan artik bogulmak uzereydim. Cunku sanki bir hareket yapsam butun okul ogrenicekmis gibi hissediyordum.
Sonunda zil caldi ve kitabimi kapayip ayagi kalktim. Direk Elanie'nin kolundan tutup siniftan cikarttim ve en yakin tuvalete girdik.
Oh... Sonunda ozgurluk. Elanie tabi durur mu? Tabiki hayir hemen soylenmeye basladi." Kizim manyak misin? Tamam bu sorunun cevabini biliyorum zaten peki niye beni cekistiriyorsun?" Gozlerimi devirdim ve Elanie'ye baktim." Sadece bunaldim ve senin siniftan hemen cikmayacagini biliyordum, bende seni cekistirmeye basladim." " Tamam,tamam madem siniftan ciktik ne yapicagiz?" Biraz dusundum ve aslinda uzun zamandir provalar haric sarki soyleyip dans etmedik. " Bence provalarsiz sarki soyleyip dans edelim hem uzun zaman oldu hem rahatlamis oluruz." " Aslinda iyi fikir gel giyinmeye gidelim. Ben de digerlerine mesaj atayim." "Tamam. Hadi cantani al gel." "Tamam" dedi ve tuvalletten ciktik.
Elanie cantasini almaya gitti ve bende dolabima dogru yurudum. Dolabimin kapagini actigimda zil calmisti. Dolabin icinden cantami aldim. "Hadi gel gidelim digerleri de geliyor." "Hepsi mi diye sormayacagim cunku herkesin gelicegini biliyorum" dedim ve gulmeye basladik.
Soyunma odasina gelince bazilarinin burda oldugunu gorduk. Hemen selam verip giyinmeye basladik.
Tayt, uzerine beyaz hafif kalin ipli bir tisort giydim ve uzerime de gri bir hirka gecirdim. Ayakkabi olarak da siyah Converse giydim. Hepimiz hazir olunca disari ciktik. Cocuklar bizi disarida bekliyordu. "Selam cocuklar!!" "Selam Jennifer" " Eee hangi sarkida dans etmeye baslayalim?" Hmm... Aslinda fark etmez ama- " "Still The One olsun. Lutfen!!!" Gozlerimi devirdim ve Elanie'ye baktim bana yavru kopek bakislari atiyordu aslinda etkilenmiyordum ama mutlu olsun diye "Tamam" Elanie yerinde zipladi ve uzakta olan Max'e isaret verdi. Giris muzigini duyduk ve herkese bakarak gulumsedim ve Francisco soylemeye basladi.
Hello, hello, I know it’s been a while but baby
Merhaba, merhaba, Biliyorum biraz uzun sürdü bebeğim.
I got something that I really wanna know, yeah
Gerçekten bilmek istediğim birşey var, evet.
Something that I wanna let you know
Bilmeni istediğim şeyler.
Bu bolumden sonra tribunlere dogru kosmaya basladik. Francisco'dan sonra Chris soylemeye basladi.
You say that, say that everybody that you hate me
Herkesin benden nefret ettiğini söyledin.
Couldn’t blame you cuz’ I left you all alone, yeah
Seni suçlyamam çünkü seni yalnız bıraktım, evet.
I know that I left you all alone
Seni yalnız bıraktım biliyorum.
Elanie:
And yeah, now I’m back at your door
Ve evet şimdi kapına geri döndüm.
You lookin’ at me I’m sure
Bana bakıyorsun buna eminim.
I should’ve seen it before
Bunu daha önce görmeliydim
Ben:
You’re all I think about, baby
Tek düşündüğüm sensin.
Tribunlere gelince Francisco sag elini havaya kaldirdi. Ben de arkam tribunlerin oraya gelicek sekilde sag elimi kaldirip elini tuttum ve sol aygimin ustune cokup tribunlere dondum ve donmemle sok olmam bir oldu.
MERHABA!! BU ARALAR BOS BULDUGUM ZAMANDA HİKAYEYİ YAZİP BİTİRDİM AMA DİGER BOLUM NE ZAMAN GELİR BİLMİYORUM CUNKU KASİMDA SİNAVA GİRİCEM VE COK CALİSMAM LAZİM. SİMDİDEN OZUR DİLERİM UMARİM BU BOLUMU SEVMİSSİNİZDİR. YAZİM YANLİSLARİ OLABİLİR, UZGUNUM.SİMDİDEN OY VEREN, OKUYAN VE YORUM YAPAN HERKESE TESEKKUR EDERİM!!! :) <3 <3