Son Bir Hafta

6 1 1
                                    

Birce Şensoy... Namı değer ŞENSOY ailesinin kızı , tabi öyle ünlü bir ailenin yada zengin bi ailenin çocuğu değildim ki sadece köydeki en zengin ailenin çocuğuydum tabiki babamın işini küçümsemezdim ama her zaman büyük şehirlerdeki arkadaşların anlattığı şeylere küçükken hep özenirdim .

Küçükken maddi durumumuz pek iyi değildi şimdi değişen şey ne diye sorarsanız en yakındakı şehir - İzmir - nerdeyse tarım ihtiyaçlarının çoğunu bizim bulunduğumuz köyden sağlıyodu ve bizim ailemiz biraz geniş olduğu için herşeyi genellikle biz yapar şehirde biz gönderirdik .  Ek olarakda ben bulmasamda ,  çevremdekilerin her zaman beni güzel bulurdu küçüklüğümden beri .

Demişken size kendimi tanıtayım ;  kestane rengi saçlar , yeşil gözler ve güzel bi fiziğim  vardı etrafdakilere göre  o zaman daha küçüktüm güzel kelimesi benim için tam gelişmemişti ama simdi 17 yaşımda ve güzel kelimesi benim için anlam kazanmıştı ,  evet bende şimdilerde  bunu biliyordum ama hiçbi zaman bununla övünmezdim . Zaten annemde buna izin vermezdi sıkı bi kişiliği vardı , sanırım sadece saçlarım anneme benzerdi diğer bütün özelliklerim babama .

Babam ,  annem gibi katı ve fazla kuralcı biri değildi esinle   beni hep eşit görürdü

Esin benden bi yaş büyük olan kız kardeşim ona abla dememe gerek yoktu zaten , ama annem hep bi onu benden daha iyi gösterme çabası içinde ki bu hala böyle değişen bişey yok

Annemle babama geliçek olursak Ekin - Murat Şensoy.
Babam 41 yasında olmasına rağmen gayet fit yakışıklı ve sıcak bi gülümsemeye sahip olan bi insandı .
Annem 39 yaşında dinç ama yaşının özellikleri taşıyan birisiydi her zaman otoriter bi kadın olmuştu bu huyu diğer çevredeki kadınları kıskandıracak cinstendi ama ev içi fazlaca otoriterdi .

Neyse ek olarak diyorduk arada köyümüze uğrayan fotoğrafçılar bizim evede uğrardı . Bu her ay olan bi şeydi , her ay köye gelir durumu en iyi olan aile ile görüşüp ürünlerin nasıl yayıldıklarını çekerlerdi o sırada beni fark edince benimde fotoğrafımı çekmem istemişlerdi bende zarar gelmez diyerek kabul etmiştim .

Fakat onlar bu fotoğrafı bir ajansa göndermişlerdi ve ben her ay onlar için yemek yapıp gönderirdim onlarda yemek tarifi kitabımı çıkartmışlardı ve kapaklarında ben olurdum böylede bir gelir kaynağımız vardı ...

Ben 17 yaşımın ortalarına doğdu bu böyle devam etmişti ama bi an o tarif kitaplarından birinin beni görmesiyle hayatımın değişeceğini hiç sanmazdım taki hayatıma o girene kadar ...

İlk hikayem ve ilk bölümmm :D Kendi çapımda bir değerlendirme  umarım beğenirsiniz okuduysanız eğer bölüm hakkında yorumlarınızı  bırakırsanız lütfen çok müko olur .  :))))

Değişen HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin