44.

144 14 4
                                    

A ajuns in fata noasta, apoi l-a impins pe louis mergand direct spre Kira. A prins-o cu o mana de talie si a vrut sa se retraga impreuna cu ea.

-Zayn, nu ma mai trage! Protesteaza Kira, luandu-i mana de pe talia ei. Eu m-am uitat la Louis si am inceput amandoi sa radem.

-Okay, scuze! Spune Zayn, aratand o fata la care, daca nu l-as cunoaste, as pica in plasa. Imi dau ochii peste cap si un chicot sarcastic in scapa printre buze. Louis se uita la mine, apoi la Zayn, apoi la mine si apoi la Kira. Se da un pas in spate si ridica mainile cu o fata gen 'Eu nu ma bag!'.

-Incerci sa-o pacalesti! Nici nu te mai cunosc! Spun dandu-mi ochii peste cap. Kira se uita cu o fata confuza la mine si se da si ea un pas in spate.

-Nu inteleg de ce te bagi! E treaba mea ce fac, nu a ta! I-al pe Louis de mana si cara-te de aici! A inceput sa se enerveze, exact cum face de obicei.

-Ceea ce e trist e ca tu ai venit aici si ai stricat tot! Daca nu erai tu sunt sigura ca nu plangeam cat am plans de cand ai venit tu! Ai devenit un nesuferit! Mai bine ramaneai in Bradford! Te urasc! Te rog sa pleci inapoi sau sa te muti dracu din casa mea! Simt cu lacrimi imi apar in ochii si unele au si scapat. Zayn se uita uimit la mine si parca mai avea putin si plangea si el. Daca nu venea aici era mai bine!

-Tu m-ai chemat aici! E vina mea? Ai uitat cand ma sunai si plangeai pentru ca Louis isi batea joc de tine? Ai uitat tot ce am facut in Bradford pana sa te muti? Tu spui ca ma urasti cand nu stii nimic! Ai inceput sa ma judeci fara sa ma mai cunosti! Dar stii ce? Nu imi mai pasa! Puteam ramane in Bradford cu fostii nostii prieteni! M-am certat cu toti cand au aflat ca vin aici! Am venit pentru tine si pentru ca te iubesc, nu doar ca pe o prietena! Multumesc ca m-ai facut sa inteleg cine esti! O sa plec de la tine, abia astept sa le explici parintilor tai si de ce. Te urasc, Abby! S-a intors cu spatele la mine si a plecat. Eu am picat in genunchi, cu mainile pe fata si am inceput sa plang si mai tare. Louis m-a luat in brate pe la spate si imi tot soptea ca ma iubeste si ca nu ma va lasa nicioata.

Sper sa se tina de cuvant, nu ca Zayn!

Intr-o zi ma veti omorî cand veti vede
Ce am in cap
Si ce am mai pregatit
Sper doar sa
Nu am omorati
Acum
Deoarece vreau
Sa termin carte
Si celelalte carti.
Va iubesc
Bye

Math ClassUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum