Deschid ochii usor, razele soarelui ajung pana la ploapele mele gadilandu-le. Intalnesc niste ochi caprui foarte cunoscuti. Zayn?!
-Zen?! Spun confuza, foarte confuza, super confuza. Am spus in weekend. E sambata si eu nu stiam?
-Chiar eu, disponibil la petreceri, nunti si botezuri, uneori si cluburi depinde de starea de spirit. Incepe sa vorbeasca fara sa taca, nici o pauza de respirat, nimic! Tipic Zayn.
-Ce cauti aici? Am spus...
-Weekend, da, dar ai plans ieri cand m-ai sunat. Trebuia sa vin urgent. Cand ai inchis eu deja urcasem in masina sa vin spre tine, nu mi-am luat nici o haina, deci o sa port cele care mi le-ai furat tu inainte de a te muta in Londra!
-Okay...stai, de unde stii?
-Te cunosc, ai uitat cine iti e cel mai bun prieten? Acum scularea! E deja 7:10 a.m. Trebuie sa facem ceva cu...asta! Spune si gesticuleaza cu mainile spre fata mea.
-Hei!
-Stii ca te iubesc! Spune si vine si ma ia in bratele lui calde si in care ma simt in siguranta.
-Gata dulcegarelile, sus! Spune si mi prinde mana intra sa ridicandu-ma brusc. Ma indrept spre dulap si imi iau un hanorac si niste blugi largi.
-Ce faci cu alea? Ma intreaba Zayn.
-Ce as putea face? Raspund sarcastic si im dau ochii peste cap.-Nu te imbraci asa! Spune accectuand primul cuvant.
-De ce nu? Il intreb serioasa.
-Vei arata groaznic! Lasa-ma pe mine! Spune si vine langa mine si ma impinge din fata dulapului.
-Asta nu, asta nici atat, ew, nu, asta! Spune si scoate o pereche de pantaloni lungi si stramti, apoi un tricou gri si o camasa in carouri rosi. Mor, mi-e dor de vechiile mele outfit-uri!
-Astea sunt perfecte! Fugi in baie, dar nu inainte de a-mi spune unde imi sunt hainele!
-Ultimul sertar de acolo. Spun si ii indic cu mana sertarul unde se afla acele haine. Merg la baie si imi mbrac hainele, apoi ma gandesc sa ma machiez putin, nu cred ca strica! Imi dau cu un fard gri urmand un rimel si creion de ochii negru, apoi un ruj rosu mat. Trag o ultima privire in oglinda inainte sa ies fara pasare din baie, l-am mai vazut pe Zayn in boxeri, nimic nou! Nu va ganditi la stiti voi ce, da?
-Esti gata, Abby? Ma intreaba cand ies din baie.
-Da, doar trebuie sa ma incalt. Spun dand din umeri.
-Conversi sunt sub pat! Ma indeamna.
-Deja stii cam multe, nu crezi?
-Am avut ceva timp ca sa cutreierez camera.
-Aha! Spun in timp ce imi legam sireturile de la conversi.
-Acum hai sa mergem, e deja fara duazeci de minute!
-Okay, stai sa imi iau geanta! Imi ridic repede geanta pe umar si porenesc spre iesirea camerei.
-Esti frumoasa, ca intotdeauna. Spune Zayn.
-Daca nu ai fi fost tu aici, as fi mers cu ce mi-am luat eu din dulap, parul intr-un coc dezordonat si cu ochelari mei 'de vedere'.
-Nu porti ochelari!
-Exact! Spun si pasesc inaintea lui. Iesim din camera si ma indrept spre masina lui. Avea un Porche negru mat, culoarea mea favorita. Intru in masina, Zayn luandu-mi exemplu si incepe sa conduca.
Ajunsi la scoala, in timp ce coboram, colegi se uitau foarte ciudat la mine. Puteam auzi niste susoteli cum ca cica sunt o colega noua sau orice altceva, nimeni nu se astepta! Zayn avea mana in jurul taliei mele, ceea ce ma facea sa ma simt inferioara unelor fete care deja erau in limba dupa el. Incep sa chicotesc cand il vad pe Louis si gasca lui ramanand muti.
-Abb, eu merg sa vorbesc cu directorul, revin repede. Spune si ma saruta pe crestetul capului. Dau aprobator din cap si ma uit repede in orar. Am prima ora istorie. Merg spre laboratorul de istorie unde il gasesc si pe Zayn.
-Am vorbit cu directorul si am planificat sa fac aceste doua zile de scoala numai orele care le faci si tu.
-Okay, vad ca stii deja ca avem istorie. O sa trebuiasca sa stai singur, eu stau cu un amic.
-Cine e mai exact?
-Un prieten, o sa vezi.
-Okay, merg sa imi pastrez un loc.
-Okay. Spun si ma pun pe pervazul geamului linistindu-ma putin. Ce multe s-au schimbat in ultimele 24 de ore. Imi vad colegul de banca cret cum se indreapta spre mine.
-Hei Abby!
-Hei Hazz'!
-Cine e prietenul tau de care vorbeste toata lumea?
-Un prieten din fostul oras.
-Babe, nu intri in calsa? Intervine Zayn si ma prinde din nou de talie.
-Doar prieten?
-Doar prieten. Ii raspund lui Harry si intru in clasa. Orele merg rapid si ora de mate isi face aparitia. In ora de mate stau singura, deci Zayn se va aseza langa mine. Ne asezam in spatele clasei si asteptam profesoara.
Louis P.O.V.
Cine dracu mai e si brunetul ala? Ma enerveaza fata lui! De ce sta cu Abby, cine e el? Harry a vorbit cu ea si a spus ca sunt doar prieteni. Ce prieten te-ar imbraca asa? Ce prieten te-ar tine de talie? Ce prieten te-ar saruta tot timpul pe obraz, frunte, crestetul capului? Exact, doar iubitul te-ar face sa te simti asa speciala cum face acel idiot sa se simta Abby. E deja 2:27 p.m. si ei tot vorbesc, e ora de matematica, frate! Trebuie sa fie atenti! Ma intorc o secunde sa vad ce fac si tocmai atunci el ii saruta obrazul aproape de buze, foarte aproape, giga aproape! Incerc sa ma controlez dar nu pot! Imi iau ghiozdanul si ies din clasa urmat de Styles.
-Ce dracu te-a apucat Louis?
Heeey guys! Ce faceti? Eu am pregatit capitol nou, sper sa va placa! Din pacate voi avea cam multe greseli pentru ca am scris repede deoarece mama ma cam grabea si e si seara si am scris si pe laptop si din cauza asta scriu si foarte greu. Sper sa va placa(am mai spus asta). Ly guysssssss! Byeeeeee!
CITEȘTI
Math Class
Storie breviLiceu, toata lumea se gandeste la lucruri frumoase, dar nu si eu! Urasc liceul! Abby, o fata intr-o scoala noua, depresiva, lumea mai sa ii cada in cap, dar apare el. Louis, bad boy-ul scolii, inconjurat de fete, toate il doresc dar el o doreste do...