Acest capitol va avea multa naratiune, veti vedea scopul.
M-am ridicat din pat si m-am dus direct in baie. M-am uitat in oglinda si mi-am observat ochii rosii si niste cearcane imense. Parul imi era mai ciufulit ca de obicei. Cred ca am avut un cosmar. Azi o sa ma machez, ca alea de pe centura. O sa arat ca un clown! Deschid dulapul de langa oglinda, unde se aflau machiajele, si incep sa ma machiez. Fond de ten, mult fond de ten, farduri, rimel, ruj, si o gramada de alte chestie care incearca sa ma faca mai frumoasa. Dupa ce termin, ma bucur ca arat putin mai bine ca atunci cand m-am trezit, dar apoi ma uit la ceas. Mai am doar jumatate de ora sa ma imbrac si sa ajung la scoala. Ies repede din baie si ma indrept spre dulap. Il deschid si imi aleg un tricou alb simplu, o pereche de pantaloni negri mulati, geaca de piele, apoi ma imbrac repede. Imi iau repede niste sosete din sertar, mi le pun pe picioare, ma incalt cu bicancii care se aflau in camera, imi iau geanta si niste bani, deoarece nu am timp sa mananc micul dejun, si fug repede spre iesire.
Ciudat e ca Zayn locuieste cu mine si a spus ca renunta la prietenia noastra.
Cand ies din casa observ masina lui Zayn inca in fata casei, deci nici el nu a plecat inca. Cobor cele doua trepte din fata usii, apoi incep sa merg spre scoala. Nu reusesc sa merg 10 metrii, ca imi aud numele si ma intorc. Zayn se afla langa masina lui, cu cheile in mana invrtindu-le pe un deget.-Mai avem 5 minute pana se suna, si nu cred ca vrei sa intarzii! Spune acesta facandu-ma sa marai.
-Nu e departe scoala! Ajung pana se suna! Spun si ma intorc. Fac cativa pasi, apoi il aud iar.
-Doua minute pana se suna! Daca te urci in masina ajungi mult mai repede. Ma intorc nervoasa si ma indrept spre el. Il lovesc peste obraz si urc in masina. El ranjeste si ocoleste masina apoi urca. Baga cheia in contact si aceasta porneste cu un zgomot obisnuit. Iese din parcare, apoi tine piciorul doar pe acceleratie. Puteam jur ca daca ne prindea politia, ajungeam amandoi in inchisoare. Zayn nu avea nimic cu viteza, eu nici atat, asa ca am ajuns foarte repede la scoala. Cand am coborat din masina am auzit clopotelul sunand si am fugit repede spre prima ora, aceea fiind aia de istorie.
Am intrat in clasa si spre fericirea mea, prfesorul nu era inca aici. L-am vazut pe Louis care s-a uitat repede la mine si a zambit. M-am indreptat spre el si m-am asezat langa el. Ne-am sarutat scurt, imeidat dupa intrand profesorul cu o fata si Zayn. Zayn s-a dus la locul lui, fata ramand in fata cu domnul McCall.
-Copii, ea este o noua colega. Numele ei este Kira Yukimara. Vine din Coreea. Comportati-va ca atare cu ea. Ia loc te rog!
-Unde? Intreaba profesorul Kira.
-Louis, te rog sa te asezi langa Zayn, Kira aseaza-te langa Abby. Ma uit lung la Louis.
-Domnule profesor, asta nu se poate!
-Si, ma rog, de ce, domnule Malik?
-Deoarece...
-Domnule Tomlinson, te duci acum langa Malik! Louis doar aproba din cap, isi ia manualele si se duce langa Zayn. Kira vine langa mine, iar eu ii ofer un zambet. Restul orei a fost plictisitoare, aproape am adormit la jumatatea orei.
Cand se suna de iesire ma ridic din banca, ma duc spre Louis si il prind de mana apoi iesim amandoi din clasa. Iesim din scoala pentru a putea fuma amandoi cate o tigara apoi vom intra din nou.
Afara o vedem si pe Kira, amandoi hotaram sa mergem spre ea.
-Buna Kira!
-Buna! Imi pare rau ca a trebuit sa va despart de la ora de istorie.
-E okay! Spune Louis, dar doar eu stiu ce e in mintea lui acum.
-Chestia e ca Zayn a cam incercat sa ne desparta de tot si intelegi tu. Incerc eu sa ii explic.
-Asta a fost foarte urat din partea lui, dar pare un tip de treaba! Spune Kira, privind in spatele nostru. Cand ma intorc in vad pe Zayn venind spre noi. Cred ca glumesti!
CITEȘTI
Math Class
NouvellesLiceu, toata lumea se gandeste la lucruri frumoase, dar nu si eu! Urasc liceul! Abby, o fata intr-o scoala noua, depresiva, lumea mai sa ii cada in cap, dar apare el. Louis, bad boy-ul scolii, inconjurat de fete, toate il doresc dar el o doreste do...