Kalona

153 11 11
                                    

Jsem padlý anděl, který býval ochráncem bohyně Nyx. Mé jméno zní Kalona. Lidé na mě už zapomněli. Byl jsem dlouho zakletý a lidstvo si začalo myslet, že jsem jen mýtus. Nyní, jsem se vrátil zničit tento svět.

Nyx, je bohyně noci, do které jsem se zamiloval. Kvůli mé lásce k ní, jsem byl vykázán z jejího ráje. Padl jsem na zem a páchal zlo. Zlo, které si lidé neuměli ani představit. Bylo to za doby, kdy lidstvo bylo ještě mladé. Znásilňoval jsem jen panny a vkládal do nich své sémě. Ženám se rodily děti, které byly ale zmutované. Měly hlavu krkavce, tělo a ruce lidské bytosti a místo nohou pařáty. Avšak jeden indiánský kmen, už toho měl dost a rozhodl se mě zastavit. Pozval na radu dvanáct indiánských starších. Tři dny a tři noci se radili, co se mnou udělají, jak mě zastaví.

Indiáni však znali jediné mé dvě slabosti. Hezké ženy a být obklopen zemí. Jenže netušili, jak mě dostat do jeskyně, natož mě tam uvěznit. Tedy do doby, než jednoho z nich napadlo obětovat lidský život. Kouzlo, které vytvořili, bylo sice nové, ale mělo v sobě i prastarou magii.

Co čeká Kalonu ?
A jak dopadne náš svět?
Co když Kalonu někdo přesvědčí, že se může vrátit ke své milé?

Toto je sice krátké, ale jen proto, aby to příště mohlo být delší.

Padlý AndělKde žijí příběhy. Začni objevovat