Indiáni udělali ženu u hlíny a z věci co měli kolem sebe. Žena byla krásná ale přesto né živá. Indiáni přemýšleli nad tím jak tu krásnou ženu oživit. Zkoušeli spousty kouzel a spousty různých mastí atd. Ale zapomněli na jedno. Mezitím co ji zkoušeli postupně o čarovat vodou, ohněm, zemí, větrem a duchem. Ale pořad se nic nedělo až přišli na to že musí všecky elementární sílí použít na jednou.
První se nakreslil pentagram pěticípé hvězdy. Po obvodu kruhu se postavili čtyři postavy, vzduch, země, oheň, voda, a do prostřed se postavil duch, že sochou ženy která měla být neodolatelná.
První osoba přivolala vzduch. Všem co stáli v kruhu tak cítili jemný vánek na své kůži.
Druhá osoba přivolala zemi. Všude byly cítit rostoucí květiny, a vůně stromů. Všem se zdálo že jim pod nohama roste tráva.
Třetí osoba přivolala vodu. Všichni cítili slanou vodu. Jako když jste u moře.
Čtvrtá osoba přivolala oheň. Všichni cítili příjemné teplo. Bylo to příjemné jako když sedíte blízko u krbu.
Poslední osoba, zapálila svíčku a přivolala poslední elementární sílu a tou byl duch. Byl to takoví krásný pocit jako když nemáte žádné starosti a jste šťastný.
Když se přivolali všecky elementární sílí na jednou. Tak se stalo něco úžasného. Kolem kruhu vznikla stříbrná niťka. A každý element posílal ještě jednu niť k středu. Když tak bylo duch vyslal veškerou energii do hliněné postavi, ta se neměnila a zůstala pořad stejná. Když to všichni vzdali tak byli tak unavení že šli všichni spát.
Když se ráno probudil náčelník a šel k místu kde měla být hliněná osoba. Tak ji tam nenašel. Vyděl jen nějakou překrásnou ženu ležící na zemi.
Ženu vzal do náruče a odnesl ji do svého stanu. Kde ji zavalil do kůže a nechal ji vyspat.
Když to náčelník řekl, to co našel. Všichni byli z toho mimo. Nikdo tomu nechtěl věřit. A tak se čekalo až se žena probudí.
Když se žena probudila a vyšla že stanu. Všichni koukali na její půvab. Měla krásné černé vlasi. Útlou postavu, velké poprsí, dlouhé nohy, krásnou pleť, a když chodila. Tak se vznášela jako bohyně. Jen jediné co neuměla bylo mluvit.
Ženu pojmenovali A-ya
Řekli ji vše potřebné co měla vědět. A vše co měla udělat.
Ale to až v další části. Děkuji všem co to čtou a nebo četli.
A omlouvam se že je to zatím tak krátké.
Ps: omlouvam se za můj hroznej pravopis a za všecky mé chyby.
PSS: A-ya viz na obrázku.