Omlouvám se za trošku delší pauzu ale měl jsem dost práce a nějaké nepříjemnosti.
Ráno se probudím z dobrou náladou a vykročím na sluncem ozářenou pláň. Fouká krásný teplý vítr který mi kypří mě krásné havraní vlasy.
Jen tak se procházím touto úžasnou krajinou a koukám se na úžasné a jedinečné scény. Vidím to jak je vše v harmonii a v tomto slunném dni. Má vše spoustu barev. Nedá se to vysvětlit slovi jelikož se to musí zažít.
Už uplynulo několik dni a já pořad chodím, okolo té jeskyně kde ho mám uvěznit.
Jednoho dne jsem byla venku. Bylo to deštné období kdy nikdo nechtěl vylézt ze stanu. Ale já se procházela a koukala na to jak prší, nevím proč lidé nemají rády když prší. Mě se to líbí, protože vydim svět v jiném obraze než v tom slunném.
Procházím se takto asi půl hodiny, když někoho zahlédnou jak se prochází blízko u našeho území. Nevím kdo to je ale jdu k němu blíže abych mohla vydět jeho tvář.
Když už jsem tak blízko že vidím jeho tělo a tvář.
Má krásné černé vlasy které ve ve správném úhlu pohledu zalesknou modře. Jeho neobvykle bledá pleť je tak fascinující a nádherná. Má krásně vypracované tělo.
Když zvednu pohled od jeho těla k obličeji tak si všimnu že se celou dobu na mě kouká. Vidím jeho temné oči a krásné a smyslné rty. Které si říkají o polibek.
Koukam se na sebe asi 5 minut když z ničeho nic se pohne a promluví. Jeho hlas je jako krásná zvonkohra která nikdy nekončí a nikdy se nehraje, dokázala bych ho poslouchat každý den a každou noc.
Neznámí: ahoj jak pak se jmenuješ?
Já jsem Kalona.
A-ya: ahoj já jsem A-ya a jsem z tohoto kmenů.
Kalona: Máš moc krásné jméno A-yo. Tvé jméno znamená zázrak. Víš otom ?
A-ya: ne nevím. Ale děkuji že jsi mi to řekl.
Kalona: a moc se to k tobě hodí jelikož tvá krása je zázračná.
A-ya: děkuji a jsem ráda že jsem tě poznala ale budu muset jít. Tak zatím ahoj. Doufám že se někdy ještě uvidíme.
Kalona: budu moc podstěn pokud té budu moct opět spatřit a pokud budeš chtít tak tu buď za dva dny ve stejnou dobu jako dnes ano A-yo?
A-ya: nevím nic ti neslibuji ale zatím se měj hezky ahoj.Otočila a šla jsem rychel prič. Jelikož jsem se do něj asi zamilovala. A myslím si není takoví jak oněm tvrdí naše řada starších.
Vypadá laskavě a mile. Myslím že se v něm spletli. Muž co vypadá jako on nemůže být zlí. Tomu prostě nemohu uvěřit nejde to.
A už vůbec ho nemohu uvěznit v jeskyni.
Nevím co mám delat ani co na to řeknou lidé až se to dozví. Vím jen to že prozatím se to nikdo nesmí dozvědět.
Miluji ho a nikdy mu to neudělám!!!!
NECHCI A NEMOHU.AHOJ OMLOUVÁM SE ZA CHYBY A MOU NESCHOPNOST. JINAK DEKUJI VŠEM CO TOTO ČTOU. MOC SI VÁS CENÍM ZA KOMENTÁŘE A HVĚZDY.