~ GİRİŞ ~

184 11 1
                                    

Belki yazdıklarımı begenirsiniz belki de begenmezsiniz. Bu size kalmış. Saygı duymakta öyle. Bunu demekle kastım "Kötü eleştiri yapmayın. " demek değil. Demek istediğim " Her insan aşık olur. Kimileri erken, kimileri yaşamının son saatlerinde. Hiç yok mudur? Intihar etmeden, ölmeden önce sevdiğine, sevdiğini söyleyen. Elbette vardır. Ya hiç söyleyemeyenlere ne demeli? Örneğin ben. Ben çok büyük bir mallık yaptım. Imkansızı sevdim. Acıyı hissettim. Hem de en olmayacak zaman da en olmayacak kişiye. Hislerimi hikaye yapmayı çok istedim. Ama yapamadım. Zaman kısıtlı, duygularım karışıktı. O kadar ani değişimler vardı ki içimde bir satır sonra ne yazacağımı, hangi hissimi, hayalimi yazacağımı karıştırıyordum. Ben de şiir yazdım. Bu paylaştıklarımı... Bunları öyle bir yazdım ki sınıfta. Okuyanlar yüzümde ki gülümsemenin altında yatan gözyaşlarını gördüler. Öyle gülerek, yazdım ki içim kan ağladı. Ellerim titredi. Buna rağmen bırakmadım. Başka çarem yoktu çünkü. Hislerimi söyleyemiyordum. Sevdiğim insan mutlu diye onu sevgilisinden ayıramıyordum. Öyle karmaşıktı ki aşkım... Söylesem bir türlü söylemesem bir türlü... Elimde koz vardı halbuki. Ama yapmadım. Yapamadım. Kıyamadım sevdiğime... Mutlu olsun istedim. Hem o mutsuzken ben ne kadar mutlu olabilirdim ki... Ben feda ettim mutluluğumu aşk bu değil midir zaten? Sevgisi uğruna, kendini feda etmek... Feda ettim ben de. Önce mutluluğumu sonra kendimi... Yaşayan bir ölüydüm artık...

Bunları da bu yüzden yazıyorum. Eğer bir gün ölürsem ve utangaçlığımdan sevgimi söyleyemezsem, okusun diye... Belki haberi olmayacak ona yazıldığından, belki anlayacak kendisine olduğundan... Bilmiyorum. Ama en azından utanıp, söyleyemediğim onca söz içimde kalmayacak. Şiirler de haykıracağım sevgimi, bir insanın bir insanı ne kadar seveceğini. Satır satır yazacağım hislerimi... Işte saygıdan kastım buydu. Beğendiğiniz bir şiirimi kendi ağzınızdan yazmanın sadece emeğime değil, hislerime ihanet olduğunu söylemekti." Fazla uzun konuştum. Yani yazdım. ( Kusura bakmayın konuştum dedim. Ama ne yaparsınız insan içini kâğıtlara dökünce böyle oluyor. ) şimdi diyeceksiniz. "Oha o kadar anlamı sadece Saygı duymaktan mı çıkardı? " diye. Evet. Sadece bir kelimeden çıkardım bunları. Bazen bazı şeyleri derin düşünmek gerekir. Özellikle buna benzer ciddi konular da. Zaten bu dediklerimi ilerideki şiirlerimde de göreceksiniz. Basit cümlelere sakladığım duyguları... Elimden geldiğince duygularınıza söz olacağım. Umarım hissedersiniz...

Mücadele (Şiir Kitabı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin