Pov J/N
"Dus, jij wilde nog een gandtekening van ons en op de foto toch J/N?" vroeg Joost .
"Ja!" andwoordde ik. Al snel gingen we op de foto, ik stond in het midden Link achter me Joost aan de linkerkant van link Harm aan de rechterkant en Jeremy azat op zijn knieën voor me iedereen deed een leuke pose aan. Opeens voelde ik twee handen om mijn armen heen. Het was link die me knuffelde toen de foto werd gemaakt.
"Zo! Dit is een leuke foto!" riep me moeder. Iedereen liep naar haar toe en bekeek de foto. Ik zag link met een grote grijns naar me kijken. "Kom, we geven je nog onze hand tekening!" Zij Harm.
Ik kreeg van iedereen een handtekening en link gaf nog iets extra's. "Hier J/N omdat je erg gezellig bent mag je me nummer hebben! En omdat je gewoon erg leuk bent ;) " zij link nu vol zelfvertrouwen. "Weet je dat wel heel zeker link? Ik bedoel je bent bekend waarom ga je je nummer geven aan een fan?" zij ik verbaasd. "Omdat je niet zomaar een fan bent! Houd m maar en voeg me maar gewoon toe joh, het is jiet erg ik wil dat je me toevoegd!" zij hij vol trots.
"Volgensmij heeft Link hier fix heur!" zijden de jongens tegelijk. Ik keek ze streng aan en moest lachen. We lachten allemaal. Ik voegde link toe op whatsapp en hij voegde mij toe.Na nog 2 uur te hebben gechillt zijn ze weg gegaan :(.
De volgende dag
Ik werd langzaam wakker en pakte me telefoon, ik staarde even naar me achtergrond waar de foto staat van gister, alleen dan besneden. Op de foto staat link die me knuffelt. Ik moest glimlachen. Ik plofte weer op me bed en kreeg een fijne gedachte over link, ik ben niet verliefd op hem, nee dat sowieso niet ik ben gewoon een erg grote fan van hem al vanaf het begin! Ik pakte me telefoon en ontgrendelde hem. Ik keek even op ik wat gemist had, en zoals gewoonlijks was de JOETJOEPVENSKWAT de groep die het meest gespamt had. 666 berichten dit keer.
Ik drukte op de groep en keek of er wat belangrijks was gebeurd.V= vriendin (als een getal achter staat is het vast wel duidelijk dat het een andere is! :) )
V: OMG OMG OMG!!!
V2: ? Wat is er meid??
V: J/N!! REAGEER IS FF!! JE STAAT FUCKING IN LINK ZIJN VIDEO!! HOLY FREAKK!! SCREENSHOT VAN VIDEO
V5: OMG J/N!!! JE HEBT ZOVEEL GELUK!! HIJ VIND JE VAST LEUK HEHEHE, TROUWENS JIJ VERDIENT HEM GWN HEHE...En zo gung het gesprek maar door. Ik stuurde "hehe, jaloers?" met een duivel emoji. Haha, ik houd zoveel van deze meiden!
Ik zag iederee terug reageren met ja, en andere zeiden nee.
Mwihihi... Link is zo leuk, maar opbde manier van vrienden. Ik ben nu gewoon erg goede vrienden met link en de squad, en ik ben nog steeds een fan. DUH!!Let op! Dit is weer in het uitzicht van link!!
Pov link.
Ik wordt wakker met ene brede lach. Gister was toch wel een fijne dag! Ik denk aan gisteren en krijg gelijk kriebels in me buik als ik aan J/N denk. Ze was zo mooi! Haar tanden waren net parels. Ik kon het maar niet geloven dat ii verliefd was op een fan! Niemand had dat ooit gedacht, ik ook niet. Ik stap uit bed en pak me telefoon. Ik kijk op ik iets gemist had, nope, niks gemist. Ik ga baar whatsapp en kijk bij me contacten, ik zie de naam " Parel lachje❤" en druk erop. Hoe haal ik het in me hoofd om een fan zo in me contacten te zetten!? Zal ik wel een appje sturen? Ach ja, yolo! Dacht ik en ik stuurde "Heyy" naar dr.
Niet veel later krijg ik een berichtje terug. "Ola!" Wow, dat was erg snel! Het lijkt wel alsof ze op me appje wachtte. Zal vast niet! Ik stuurde gelijk "hoe is t?" en we begonnen een heek gesprek.J: is jou naam
L: is linkJ:gaat goed hoor! Met jou?
L: prima! Gister was een toffe dag! Het was fijn om is een keer met een fan op te nemen! ❤ SERIEUS LINK!? EEN HARTJE?
Dwarrelde het door me hoofd.
J: het was ook heel fijn om jou en de squad te ontmoeten! ❤
Omg.. Ze stuurt gewoon een hartje terug! Doet ze dit uit liefde, of gewoon omdat we vrienden zijn? Ik voel me zo jiet op me gemak!
H: haha, heb je misschien een keer zin om af te spreken?
J: sure, wrm niet?
L: nice! Wanneer kan je?
J: ehm, kheb elke dag wel tijd, heb toch nooit huiswerk! En toetsen zijn gemakkelijk :)
L: nice! Kan je morgen dan misschien? Bij mij thuis ofzo?
J: ik vind het goed! Hoelaat zal ik komen?
L: 2 uur ofzo? Ik haal je wel op bij utrecht centraal x
J: is goed! Tot morgen x
L: tot morgen! ❤YAS! Ik heb een afspraakje met dr.. Of nou je, we gaan alleen chillen, meer niet! Gelukkig..
Ik deed me telefoon uit en starte de computer op, in de tussentijd dat ze computer is opgestart liep ik even naar beneden toe eb maakte een broodje met knakworsten klaar, gaf coco wat te eten en liep weer naar boven. Ik ging naar twitter en keek of er nog wat belangrijks was gebeurt. Zoals altijd kreeg ik erg vele tweets binnen van fans en kijkers en ik reageerde op de tweets die ik het leukst vond! Sommige "vind-ik-leuk" ik alleen maar, en andere negeerde ik. Ik zag op een gegeven moment een tweetje van @ j/n . ik drukte erop , retweette hem gaf een "vind-ik-leuk" en reageerde erop. Want de tweet ging over mij, en de squad! Ze is zo leuk.. Ik vokgde haar al dus dat hoefde ik niet meer te doen! Phiewwm..
Bwaaahhhhh!!!!
huehuehue nieuw deel!!
Is het leuk of meuk? MwihihihiiLink is leuk xoxoxox
Als jullie trouwens niet zo van de romantische fanfics zijn lees dan mijn andere fanfi c De clone van link. Het gaat over een meisje die een crush heeft op link, alleen haar aartsvijand komt er tussen springen en probeert libk van dr af te pakken. Jenna ( hoofdrol) is erg kwaad en maakt een clone machine waardoor ze een moordlustige clone heeft gemaakt van link!!
Die fanfic is niet zo heel actief! :s
Ach ja,
Later later xoxo
JE LEEST
I Fell In Love. (VOLTOOID)
Fanfictionlink fanfic! Alle rechten voorbehouden! Inspiratie van vriendin xd "Oke, ik geef toe! Die grap was echt hilarisch!" zij link lachtend tegen mij. Ik bloosde. "Hey, meid! Waarom die rode wangetjes?" zij link, ik keek in zijn prachtige ogen, ik verdron...