4

639 43 14
                                    

"Oke, ik geef toe! Die grap was echt hilarisch!" zij link lachtend tegen mij. Ik bloosde.
"Hey, meid! Waarom die rode wangetjes?" zij link, ik keek in zijn prachtige ogen, ik verdronk er bijna in. "Hallo?" zij hij ongerust. "Oh sorry! Ik was er even niet bij hehe... " zij ik ongemakkelijk. Godver. Ik ben echt een idioot. "Oehh, volgensmij heeft Link hier dikke fix met J/n?!" grapte Jeremy.
"Fuck you Jer" Lachte ik ongemakkelijk. Link keek hem alleen maar een beetje beduusd aan. "Dusss.. Wat gaan we nu doen?" vroeg Joost om het ongemakelijke moment te bederven. "Ehmm.. Als jullie willen mogen jullie hier eten?" vroeg ik. "Lijkt me leuk" Andwoordde Harm. Ik keek Link aan. Wat zou hij nu denken? Hij is zo stil op dit moment. Het is zo ongemakkelijk ineens!

Hehehe , nu is even in iemand anders zijn zicht :)

Pov Link.

"J/N! En de rest, eten!" hoorde ik de moeder van J/N roepen.
"We komen mam! Momentje." riep J/N terug. Ik heb zulke rare gevoelens op dit moment, J/N is zo schattig.. Link houd je mond dicht! Je vind haar NIET leuk.. Toch? Ik zag dat J/N en de jongens de deur uit liepen. "Link, kom je ook eten?" vroeg J/N nog snel. "Ja, ik kom!" zij ik ongemakkelijk.

"Zo jongens, hopelijk vinden jullie andijvie stampot met smoor ( spreek uit smoer) lekker." zij haar moeder liefdevol. Ik voelde me telefoon trillen, snel keek ik even wie het was.
Milan:
Heey Link!
Ik heb ff een vraagje, kan je morgen misschien even op pip passen? Ik en Jill moeten korgen de hele dag weg!

Alvast bedankt.

Oh, okeyy.. Morgen moet ik dus op Pip passen als ik dat wil.. Ach ja, kheb toch niks te doen! Dus waarom niet? Dacht ik inmezelf.

Link:
Tuurlijk kan ik op pip passen!
Hoelaat zal ik komen?

Milan:
Het liefst voor 1 uur!
Thanks

Oke.. 1 uur! Helemaal prima!

Ik weet het, dit stuk heeft niks te maken met het verhaal

Pov J/N

"Thanks mam!" Riep ik naar me moeder. Ik keek naar de andere jongens, ze keken verbaast naar het voedsel "het is lekker hoor!" zij ik overtuigend. "Dat begrijp ik, alleen ik heb dit nog nooit gegeten. Ben benieuwd!" zij link vrolijk terug. Ik lachte en begon aan het eten. De andere jongens begonnen ook. "Wow! Dit is echt heerlijk!" riep Jer enthousiast. "Weet ik!" riepen Joost en harm terug. Ik hoorde iedereen smullen behalve link. Ik keek hem aan. Ik zag dat hij beschaamd terug keek. Ik keek weer recht in zijn ogen. Hij keek me terug aan met een verbaaste blik. Ik kreeg rode wangen en keek snel weer weg en at mijn eten op. "Laat ik ook maar is beginnen met eten voordat het koud wordt hehe.." Zij link zacht. "Smakelijk" Zij ik beschaafd terug. "Thanks!" Zij link met een lach terug. Zijn lach is zo mooi. Hij is altijd al me favorite youtuber geweest met de squad.
Ik zal echt niet zonder ze kunnen.

Pov Link.

Ik zit steeds maar met die gedachten dat ik J/N leuk vind. godver. Link je kent haar niet! Je vind haar dus ook niet leuk! Alleen ze is zo mooi.. Haar ogen fel blauw  en haar haren zo Lang als een waterval.
Ik heb zo'n raar gevoel nu. Normaal gesproken ben ik altijd vol zelf vertrouwen en dat is nu helemaal verdwenen. Komt het door haar? Ik keek naar haar kant toe, ze keek naar me recht in mijn ogen ik bloosde, ik wist niet wat ik moest doen. Ze keek weg en grinnikte. Me.ogen werden groot en begon weer verder te eten. Ik me ogenhoekem zag ik dat ze een cavia had gepakt. "Is dat jou cavia?" vroeg ik om een gesprek te starten. "Yep! Ze is alleen wel erg ziek." zij ze terug. "Och, gaat het wel met haar? Hoe oud is ze al?" trooste ik J/N. "Het gaat wel prima met Cleo hier, ze is al bijna 3 jaar!" zij ze happy. Het is zo leuk om haar zo blij te zien! "Ehm, link mag ik straks met jullie op de foto en een handtekening gan jullie allemaal? Ik wil me vrienden jaloers maken haha" Zij ze lachend. "Tuurlijk! Misschien kunnen we dat nu doen omdat we allemaal toch al klaar zijn met eten" zij ik terwijl ik naar de rest keek. De jongens keken me aan en ik zag dat ze al bezig waren met hun 3e bord. "Oh, laat maar. Ze zijn nog steeds aan het eten hehe... " zij ik teleurstellend "ach, maakt niet uit! We kunnen het straks nog wel doen" (KLINKT ZO FOUT OMG) zij ze terug.

"Ik ben klaar!" riep jer toen hij klaat was met eten. "Godver! Laat me niet zo schrikken jer" lachte ik. "Sorry!" zij hij speels terug.

Booom!! Nieuw deel! <3,hopelijk is t nog steed een leuk boek ! Ik probeer zo lang mogelijke hoofdstukken te maken! Dit keer was het 850 woorden! :) ik ga waarschijnlijk niet elke dag een deel publiceren maar ik probeer wel zo vaak mogelijk te publiceren! :)

Xxx
Later later

I Fell In Love. (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu