1

844 48 17
                                    

J/N IS JOU NAAM

Pov J/N

"Ik kan het niet geloven... Vind je me nou leuk link?"  Zij ik geschrokken. Ik keek verbaasd in zijn prachtige ogen. Mamamia, wat zijn ze mooi.
"Ja J/N Ik houd van je. " zij hij verlegen terug.

Nu begint het pas ECHT!!

Weer is een prachtige dag! Niet. Ik stond op uit me bed en zoals gewoonlijks liep ik naar de badkamer, poetste ik me tanden en friste me even op. Ik keek even in de spiegel en keek naar mijn, wat mijn ouders zeggen, perfecte tanden. Ugh, ik haat mijn gebit! Ik haat mijn gezicht, ik haat mijn leven! Het enige wat ik niet haat is vrienden, familie, en youtube. Met die gedachte liep ik weer naar mijn kamer en deed de deur van mijn kledingkast open. Ik heb zoals gewoonlijks geen kleren om te dragen godver. Dan maar weer de kleren van gister!  Dacht ik in me zelf. Ik kleedde me aan en liep naar beneden, pakte me telefoon van de lader en ging naar youtube weer een video van xLinktijger kijken. Deze video had ik gister ook gezien, maar hij blijft gewoon leuk.

Bzzzp bzzzp!!
Bzzzp bzzzp!!

"Godver, ik zit net in het spannendste deel van de video en dan moet ik weer zo nodig geappt worden door Larissa." zij ik geirriteerd in mezelf.

J/N OMG OMG OMG J/N!!!
KIJK SNEL LINK ZIJN NIEUWSTE VIDEO!! HIJ GAAT EEN SOORT WINACTIE DOEN, KIJK DE VIDEO MAAR ALS JE WILT WETEN WAT WANT IK BEN NU FKING DRUK BEZIG MEID!!

JIJ GAAT DIT SWS LEUK VINDEN OMDAT JIJ EEN SOORT CRUSH OP M HEBT!!

"Huh? Wat, welke video?" zij ik.
Ik refreshte de pagina en zag dat er inderdaad een nieuwe video was. Ik drukte op de video en schrok van de titel.
MEESTE FANARTS WINACTIE!!

"Meeste Fanarts Winactie.. Houd dat in dat je zo veel mogelijk fanarts moet maken?"

YODIEYO ❤
Vandaag is een andere video dan dat jullie gewend zijn!! Vandaag is het namelijk een winactie omdat jullie me de laatste tijd zo goed supporten!
Het enige wat je gedaan moest hebben. Ja moest, ik heb al vanaf het begin alle fanarts van jullie geteld! En er was er een bij die bijna HONDERD fanarts heeft gemaakt!! Wow.. Ik zal even vertellen wat de prijs is , jullie prijs is dat ik bij een van jullie thuis kom om een video op te nemen! Succes met fanarts maken!

Later later! ❤

"Oh god.. Die gene met meer dan HONDERD fanarts ben ik.. Jezus. Zo veel? Ach ja. Ik ga gewoon verder met fanarts maken" zij ik terwijl ik me potloden en tekenpapier pakte. "Le go!" zij ik in mezelf. Ik probeerde zo netjes mogelijk Reuben na te tekenen, zo zonde dat hij dood is . Ik begon met het hoofdje en maakte hem zoals altijd weer #Kawaii! Link heeft al sinds ik fanarts voor hem maak , op al mijn fanarts gereageerd. Ik werd de eerste keer helemaal gek en vond het zo leuk om fanarts te maken, het werd gewoon mijn hobby. En af! Me Reuben is na 2 uur tekenen eindelijk af! Die ga ik weer is mooi verzenden naar LINKIEE!! Oh jeezz, Link is zo schattig .

Deel numero uno!
Heb er wel even over gedaan :)
Hopelijk vinden jullienhet een leuk deel!
Link als je dit leest.
JE BENT EEN LIEVE PJOES!!
#kawaii

Later later!! :)

I Fell In Love. (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu