Pov J/N
Langzaam wordt ik wakker met de gedachte dat vandaag al de dag is dat link en de squad langs komt voor opnames met mij! Het wordt een geweldige dag. Ik stond vrolijk op uit me bed, normaal gesproken ben ik altijd zo'n charerijnig iemand in de ochtend, maar vandaag is alles anders. Ik liep met een brede lach naar de badkamer en friste me even op, poetste me tanden en ging weer naar me kaner.
"Is even kijken, wat zal ik vandaag even aan gaan doen? Me nieuwe Skinny-jeans met een croptop en een jasje? Ja, dit staat leuk!" ik trok me kleren aan en liep naar beneden. Ik maakte even 2 Kleine stokbroodjes met kruidenboter klaar en zette de tv aan. Het is al bijna 3 uur. Link is nog nergens te bekennen.Een half uur later gaat de bel. Ik zet de tv uit en huppel als een vrolijk eendje naar de deur.
Ik deed de deur open en zie dat link joost jer en hsrm voor de deur staan. "Oh god.. Is dit echt?" zij ik geschrokken. Ik keek recht in de ogen van Link en zag dat hij een brede lach kreeg. "Ja natuurlijk is dit echt! Anders staan we hier toch niet?" Grapte Jer. We begonnen allemaal te lachen en ik lied de jongens binnen."Woww, hebben jullie echt 2 orgels en 1 piano?" Vroeg Link nieuwschierig. Hij is echt een kat, dacht ik in mezelf. "Haha, ja! Alleen ik speel geen instrument, ik teken alleen maar." zij ik. Weer keek ik recht in de ogen van Link, ze zijn prachtig grijs-Groen net zoals een kat. De twinkeling in zijn ogen maakten het alleenmaar erger, ik begon hevig te blozen toen link opeens dichterbij kwam en vroeg. "Waar is de wc? Ik moet echt heel nodig.." Ik schrok wakker uit me trans en liet hem de wc zien. "Rechtdoor en dan naar rechts!" zij ik. "Thanks!" zij hij nog voordat hij verdween.
Ik liep weer terug naar de jongens die al een gesprek waren begonnen. "Heey, J/N toch?" zij Joost. "Yep! Ik ben J/N! :)" zij ik zonder schaamte. "We zaten net even te praten over wat we straks gaan opnemen! Ik hoop dat je het wel goed vind haha" zij Harm verdacht. "Nah. Ik vind alles wel goed :)" zij ik terug en ging naast jer op de bank zitten."Ben er weer jongens!" Hoorde ik Link vanuit de keuken roepen. "Zullen we de video naar eens gaan opnemen?" vroeg Joost blij. "Ja!" zijden we in koor. "Ehm, J/N waar is denk je de beste plek om de video op te nemen?" Vroeg Link nog snel. "Ik denk in mijn kamer? " "Prima! Wij volgen jou wel." zij Jer.
Eenmaal boven in me kamer aangekomen vroeg ik wat die challebge was.
"De challenge is een youtuber fan tag! We gaan allemaal vragen stellen aan jou om te testen of jij een echte Squad kenner bent! Iedere keer als jij het fout hebt mogen wij met make-up op jou hoofd kladderen. Als jij het goed hebt mag jij dat bij ons doen! Vind je dat goed of heb je liever datbwe iets anders doen?" Legde Joost uit. "Ik gind het prima! Zolang me make-up maar niet kapot gaat haha." zij ik Helemaal happy de pappy. "Laten we dan maar beginnen!" zij Harm opgewonden. De jongens zette alvast alle spullen klaar en ik pakte me make-up en appte nog snel de youtubefan squad dat ik een video ging opnemen met Joost Jer Link en Harm.
"Willen jullie missien iets inspreken voor mijn vrienden die ook fan zijn voor jullie?" vroeg ik nog snel voordat de opnames begonnen.
"Tuurlijk!" riepen ze tegelijk.
"Dankje!" zij ik gelukkig.
Link pakte me telefoon en sorak wat in. "YoDieYo! Leuk dat jullie fan zijn van ons! Morgen zullen jullie je vriendin op me kanaal zien later later!" Link is zo lief omg. Toen pakte Harm mijn telefokn en zij "KUT WURM KUT WURM KUT WURM! BEDANKT DAT JULLIE FAN ZIJN VAN ONS <3" ik moest lachen.. Typisch harm.. Toen pakte Jer de telefoon en zij "Jullie vriendin is wel een schatje hoor, jammer dat ik al een vriendin heb anders had ik dr wel gefixt haha" Wat da? Hij kent me niet eens omg.. Toen pajte Joost de telefoon en spak in "Mensen, hallo! " We schoten allemaal in de lach om zijn droogheid. oh god ik vind de jongens leuker in het echt. Ik kreeg me telefoon terug en zal dat iedereen gelijk gebon te spammen met FIX, OOEEHHH , OMG JALOERS, JEZUS IK WIL HUN OOK MEETEN, LINK ZIJN STEM IS ZO MOOI etc. Ik moest lachen toen ik hun reacties las. De meiden zijn zo aardig voor me, ik ben blij dat ik hun heb leren kennen en dat ik youtube heb leren kennen. Anders was is vast depressief geweest. "Zullen we dan maar beginnen?" vroeg ik nog snel.
"Ja! We beginnen in 3..2..1.."
"Yodieyo mensen! Vandaag weer is een nieuwe videooooo wwooohh!!") vandaag is het niet zomaar een video, nee! Het is de Youtube fan tag! Ik ben vandaag op bezoek bij J/N hier! En zij gaat jullie uitleggen wat de bedoeling is!" zij link Opgewonden. Ik legde de tag uit en we begonnen al snel aan de tag. De laatste vraag was hoe de moeder van Joost heette waarop ik voor de grap "SJENETNIET!" zij. We schoten allemaal in de lach..
"Nou mensen! Jullie zien het, wij zijn helemaal ondergekladdert en zij is nog schoon! Klinkt zo fout als ik dit zeg omg.. " ik schoot weer in de lach om link zijn grapjes.
"En dan zeggen we nog maar een ding! " zij link en tikte me aan . ik vatte de tip op en zij snel "later later"OMG DIT IS ME LANGSTE HOOFDSTUK OOIT GESCHREVEN!! 1000 WOORDEN JEEZZ!!
Hopelijk was het weer is een leuk deel <3 se moeder van joost geet sjenetniet xd <3Later later
JE LEEST
I Fell In Love. (VOLTOOID)
Fanfictionlink fanfic! Alle rechten voorbehouden! Inspiratie van vriendin xd "Oke, ik geef toe! Die grap was echt hilarisch!" zij link lachtend tegen mij. Ik bloosde. "Hey, meid! Waarom die rode wangetjes?" zij link, ik keek in zijn prachtige ogen, ik verdron...