Capitolul 6

3.9K 169 23
                                    

 Harry iar se baga-se intre noi . Imi mut privirea , doar ca sa nu ma enervez mai mult.

 Observam ca, Harry statea cu spatele la mine, ca semn de protectie. Dar nu prea imi place ca statea cu fata la Meredith. Ma uitam pe la teral la ea. Fara nici o jena il pipaie pe Harry pe abdomen si trece mai jos. El doar statea cu spatele la mine nefacand nimic. Nimic.

 Nu puteam sa ii vad expresia fetei, dar daca nu se misca la actinunile ei, s-ar fi putut sa ii placa.

-Deci Harry, iti pare bine ca am venit?  Il intrebase blonda.

-Meredith scumpo, ca sa nu ma enervezi si pe mine si pe Zoe, te-as ruga sa pleci. I-a replicat Harry.

 Mere auzind asta, se enerva. Ii stranse lui Harry tricoul intr-un pumn, si o vad cum il apuca de cap si il trage spre al ei. Buzele lor, se lipesc unele de altele. Bolonda facea miscari lente, iar Harry doar statea. Ii vedeam privirea lui Meredith cum se uita la mine. Acei ochi negri plini de ura, ma face sa am o stare de neliniste. O lacrima isi facu carare pe obrazul meu .Cum putea Harry sa stea asa? De ce nu a respins-o? I-a raspuns la sarut? De ce?

 Mii si mii de intrebari imi veneau pe acel moment. De ce mai stateam eu acolo, langa acei idioti?  Ies din casa lui Harry ca un fulger. Dau pe fiecare la o parte din fata mea, impingandu-i. Un baiat mai inalt, se pune indraznet in fata mea si se uita la mine amuzat.

-De ce plangi iubire? Se aropie din ce in ce mai mult de mine facandu-ma sa ma dau cu un pas in spate.

-Doar da-te din fata mea.

 Tipu isi puse mana pe sanii mei, mangaindu-i. In acel moment m-am enervat la culme. L-am apucat de umeri si l-am impins cu toata forta mea. Apoi, mi-am ridicat genuchiul si l-am lovit in zona sensibila. El cazu-se pe jos, injurand de durere. Eu trec peste el mergand spre usa.

 Cum am putut sa il consider prieten pe Harry? De ce am avut incredere in el? Cum de am putut sta la petrecerea aia?  Si la naiba cu asta. Adica il cunosc doar de cateva ore si deja.. adica exact ca o sageata. Mi-a nimerit inima si m-a facut sa il plac pe Harry aka baiatul cunoscut acum cateva ore. Totul era atat de ciudat.

 Cobor cele 3 trepte. Da.. avea niste trepte in fata usii. Ajungand pe gazonul lui, ma impiedic si cad. Iarba era rece si uda. Incep sa plang si mai mult de durere. Nu ma puteam misca. Cu fiecare pas pe care il faceam durerea provocata de picioar se ampifica. Imi intorc privirea si il vad pe Harry cum venea spre mine. Din rasputeri ma chinui sa ma ridic. Dar cad la loc, lovindu-ma in zona bazinului. Iar incerc sa ma ridic, dar cad. Mda.. ma faceam de ras singura.

-Zoe! Opreste-te iti faci rau! Striga Harry in spatele meu.

Ma uit la el si.... ce naiba? De ce avea lacrimi in ochi? Harry plangea? Venea spre mine. Eu stand pe jos pe iarba rece,el ma luase in brate ca sa ma ridice.

-Lasa-ma! Harry lasa-ma jos! Strigam la el dar nimic.

 Ajunsi in fata casei mele, el incearca sa ma puna usor jos, dar eu scot mici gemete de durere. Incercam sa nu ma uit la el. Nu voia sa vada cat de slaba sunt in fata lui si cat de emotiva sunt.

 Gasindu-mi cheile, incerc sa deschis usa. Harry ma apuca-se de mana, tragandu-ma spre el. Ma strangea in brate cu putere, la pieptul lui. Ii dade-am pumni si strigam la el sa ma lase sa plec. Nu aveam curajul sa ma uit in ochii lui.

-Nu am vrut sa se intamle asta. Spuse Harry printre lacrimi.

De ce plangea? incepea sa planga din ce in ce mai tare, strangadu-ma la pieptul lui. Era cald.

-Te rog Zoe... te rog... nu pleca.

 La acele cuvinte nu am mai putut. Mi-am dat drumul lacrimilor, facandu-i lui Harry umarul ud.

-Harry.. lasa-ma in pace. Ii spus in soapta.- S-au intamplat atat de multe astazi. Pot sa recunosc ca a fost cea mai de rahat zi pe care am avut-o. Totul intamplandu-se atat de al naibii de repde, si cunoscandu-te pe tine doar de cateva ore. Si tipa aia Meredith, bataia cu Jake si toate celelate Harry. Ce naiba se intampla?'' 

 Harry ma apuca de brabie sa ma priveasca in ochi. Dar eu ripostam. Nu vroaim sa ma vada ca plang din cauza lui. Mi-a prins capul in mainile lui mari si calde. Acum ne priveam. Ochii lui erau rosii din cauza lacrimilor. Fata lui era trista iar o lacrima isi facea aparitia pe obrazul lui. 

-Te rog Zoe, chiar nu am vrut sa se intample toate astea. Cum ai spus si tu. S-au intamplat multe astazi. Si al dracu' sa fiu ca este numai vina mea.'' 

 Dintr-o data ii simt buzle fierbinti pe ale mele. Am facut ochii mari cat cepele. Am ripostat. M-am tras inapoi lovindu-ma cu capul de usa. Harry mi-l prinse in mainile sale, mangaindu-l.

-Nu! Am soptit.

 Dar era ca un copil incapatanat. Fortat si-a lipit buzle inapoi de ale mele. Erau fierbinti. 

 Oricat ma-si fi  zbatut, el mai tare isi apasa sarutul. Buzele lui erau foarte calde, si dulci. Facea miscari lente si senzuale. De la lent a inceput mai rapid. Buzele noastre se jucau unele cu celelalte. Imi bag mana in buclele lui lipindu-l mai mult de mine.

Ce naiba tot fac?  

-Harry... Imi iesi-se numele lui printre buze.

 Ramaneam fara aer. El se oprise, pundu-si capul pe umarul meu, stergandu-si lacrimile. Ma uit in ochii lui. Inca erau rosii. O lacrima isi facu aparitia pe obrazul meu. Harry mi-o sterge cu degetul mare, apoi si la dus la gura.

-E sarata. A spus incercand sa schiteze un mic zambet pe fata.

 Se dadu-se cu un pas inapoi. 

-Eu... Nu mai stiam ce sa zic.  Deschid usa si intru in casa. Ma las sa alunec pe usa in jos, cu mana la gura.

 Vad o umbra iesind din bucatarie. Era Jade.

-Doamne Zoe unde ai fost?  Mi-am facu griji pentru tine.

 Ma sa sculasem greu de jos, incercand sa alerg in bratele ei. Dar cad. Jade speriata vine spre mine. Sa asezat inercand sa ma ridice, dar eu am luat-o de gat si am inceput din nou sa plang.

Heeeiii la capitolul asta ma ajutat @AnaIrinaAna si ii multumesc mult de tot <3

 PS: Daca nu ati inteles sau daca nu v-ati prins , Zoe cadea deoarece. a cazut pe iarba si o durea piciorul, si nu putea sa mearga.

Baiatul Din Vecini | harry stylesWhere stories live. Discover now