Harry's pov
Era atat de mica in bratele mele. Aveam impresia ca daca o strangeam mai tare o rupeam in doua sau ca va aluneca. Sa nu uit ca este usoara ca dracu' fac pariu ca astepta sa ii spun asta. Picioarele si le-a incolacit strans, in jurul soldurilor mele, bratele i se odihneau pe gatul meu, mangaindu-mi ceafa cu degetele iar buzele ei erau presat pe ale mele fiindu-i din ce in ce mai greu sa respire.
Am lasat-o usor pe pat, avand grija sa nu intrerup sarutul. A protestat atunci cand m-am deslipit pentru doua secunde de ea, caci imi era cald asa ca mi-am dat tricoul jos. I-am scos si ei patalonii, dezvaluindu-i lenjeria neagra, modelata din dantela, facuta parca pentru corpul ei. Bluza i-a alunecat dupa umeri, facandu-ma sa innebunesc doar privindu-i sanii acoperiti de sutien. I-am trasat cu limba o linie pana la nivelul bustului, incercand sa il dau jos.
-Unde te grabesti? Ma intreba Zoe, in timp ce colturile gurii i se ridicau si mai mult formand un zambet al naibii de frumos.
I-am sarutat buzele cat de tare am putut, lasand-o fara aer si facand-o sa ma implore pentru putin oxigen.
Zoe's pov
Harry isi scunfunda capul in gatul meu, inhalandu-mi pafumul. Cu varful limbii isi facu carare spre abdomen pana cand a dat de materialul ce-mi acopera zona intima. Ii puteam simti respiratia calda care ma facea sa ma cutremur.
Cand a revenit la acelasi nivel cu mine, m-a luat usor de spate facandu-ma sa ma ridic. Amandoi stateam in genunchi pe pat, pana cand Harry s-a asezat la marginea acestuia, tragandu-ma dupa el. M-a pus in poala lui, automat incolacindu-mi piciorele in jurul sau. Pieptul imi era presat de al sau iar ochii mei ii cautau privirea. Era destul de intuneric in camera si din gresala i-am bagat degetul in ochii. Mi-am cerut scuze dar lui nu-i pasa.
Imi mangaia spatele pana cand degetele lui se luptau cu deschizatoarea sutienului. Ca sa-i usurez treaba l-am ajutat iar sutienul a fost inlaturat in cateva secunde. I-am putut simti zambetul victorios pe umarul meu. Nici un baiat nu mi-a mai vazut sanii pana acum dar era intuneric deci nu cred ca se punea. Nu stiam ce sa fac asa ca incercam sa ma misc deoarece piciorele incepeau sa-mi amorteasca.
Harry mi-a strans sanii in palmele sale facandu-ma sa imi inchid ochii si sa-mi dau capul pe spate. Se juca cu sfarcurile mele in timp ce imi saruta gatul. Am tresarit cand dintr-o data mi-a muscat umarul, asta fiind putin ciudat. Am inceput sa rad gandindu-ma la intunericul din camera.
-Ala a fost umarul? Ma intreba razand si incercand sa maseze locul.
-Da. Ii spun neoprindu-ma din ras.-Cred ca ar trebui sa aprindem lumina. Continui
Imi saruta gatul, continund sa imi maseze sanii. Auzeam voci din spatele usii, sperand ca si Harry sa le auda si sa se opreasca. Era parca hipnotizat de corpul meu, mai bine zis de sani. Gemea in locul meu, fara sa ii fac nimic dar stia ca ma abtin din a scoate sunete si incerca sa ma faca, strangandu-mi sfarcurile intre degetele sale lungi apoi sa le suga, dar din cauza persoanelor ce se aflau pe hol in era intr-un fel jena.
Si-a fixat mainile sub coapsele mele, ridicandu-ma si punandu-ma pe pat, iar el deasupra. Imi saruta rapid gatul pieptul, abdomenul, coapsele pana a ajuns la zona intima. Imi dadu usor jos materialul ce-l impiedica, lasandu-l apoi sa imi alunece pe picioare. Totul a mers de la sine, jucandu-se, explorand, gustand si chiar admirand feminitatea mea. Rusinata imi apropiam picioarele dar el mi le departa chicotind usor. Ma simteam ciudat, nimeni dintre noi nu vorbea, doar sunetele de placere care se imbinau cu parfumul camerei.
-Harry... poti sa v-vorbesti. Reusesc sa ii spun rasufland greu din cauza ca isi trecea limba rapid peste clitorisul meu.
-Esti atat de buna iubito. Spuse in timp ce amplifica rapiditatea miscarilor.
''Oh Doamne.. poate mai repede de-atat'' Mi-am spus in gand, in timp ce mi-am infipt degetele intr-o pena, incepand sa gem, facandu-i pe plac lui Harry.
-Si atat de uda, fina si dulce. Respira greau, la fiecare cuvant.
O stare pe care nu am mai simtit-o pana acum, imi umplea corpul incetul cu incetul. Mi-am indoit usor spatele, alaturi de mana lui Harry care se afla dedesubt. Un orgasm dulce mi-a invaluit corpul, facandu-ma sa gem si auzindu-l pe Harry chicotind la sunetul meu.
-Si atat de sexi cand gemi. Incheia si se aseza langa mine.
~~
-Zoella trezeste-te, in 20 de minute vine autobuzul.
I-am auzit vocea lui Jade din spatele usii camerei mele. Ma chinuiam sa deschid ochii dar apoi o durere imi strabatura capul. Ma uit la ceas, apoi imi dau seama ca astazi este luni.
M-am grabit sa imi fac rapid un dus, sa ma spal pe dinti si sa ma imbrac. Am ales o pereche de blugi negri, un maieu alb si o geaca de piele ce se asemana cu blugii la culoare. Soarele era ascuns in norii de un gri spalacit si rar se zareau mici norisori albi. Vantul facea ca frunzele copaciilor sa tremure si vedeam vecinii cum isi trageam draperiile.
Cand m-am uitat in oglinda, fata imi era palida iar cearcanele erau evidente. Am ales ca le ascund cu putin fond de ten si pudra, iar parul mi l-am intins cu placa. Mi-am facut ghiozdanul si am coborat scarile. Jade era in bucatarie mancandu-mi mancare ca deobicei. Mi-am umplut paharul cu suc de portocale si mi-am facut un ou.
Jade era destul de tacuta ceea ce nu era normal.
-Ce ai mai facut? Am spus oftand stiind ca eu va trebui sa o scot din rahat.
-Ce ai facut tu? Ma intrebat intorcandu-mi-o.
Nu stiam la ce se refera dar cand s-a uitat cu privirea aia de ''stiu deja'' asa ca am dat din umeri nevinovata.
-Raspunde. Insinta
-Nu stiu. Ce am facut? Am intrebat-o.
Apoi mi-am adus aminte de seara trecuta. Mi-am adus aminte de Harry, se de ceea s-a intamplat, de miscarile lui, de tot. Daca Jade era in spatele usii? Daca a auzit tot?
-Tu mi-ai luat doua tigari? M-a intrebat dupa cateva secunde bune.
Oh.
-Da. Am raspuns sincer. Oricum nu stiam sa mint asa ca am spus adevarul.
Jade a oftat apoi s-a ridicat de la masa. Si-a strans masa si a inceput sa se imbrace.
-Bine, va trebui sa imi cumperi un pachet nou. E bine ca nu m-ai mintit. Acum haide, vom pierde autobuzul.
YOU ARE READING
Baiatul Din Vecini | harry styles
Fiksi PenggemarPARTEA DOUA A APARUT “Soarele răsărit e prea strălucitor în ochii ei pierduți. “ -J.G O poveste de dragoste, drama si emotii. Avand impresia ca totul va fi bine si ca isi va gasi pacea sufleteasca alaturi de el, un obstacol teribil o impiedica din...