Capitolul 11

3.5K 145 8
                                    

 Deschid incetul cu incetul ochii, si vad ca stau intinsa pe pat, invelita cu patura mea pufoasa. Cum naiba am ajuns aici? Ah.. corect. Am adormit in masina lui Harry... oare el m-a carat pana sus? Caci nu cred ca Jade ar avea forta.

 M-am ridicat din pat, si m-am indreptat spre baie. Deschid usa, aprind lumina si imi mijesc ochii de la puterea acesteia. Ma uit in oglinda si imi trec mana prin par. Stau ceva timp in fata oglinzii holbandu-ma. Dupa cateva minute bune, ies din baie. Apoi afara din camera, pe hol  o auzeam pe Jade cum sforaie. Cat naibi o fi ceasul?

  Ma duc din nou  pana in camera si ma uit la ceasul digital, care imi arata ora 03:24 .  Era destul de tarziu, dar eram obisnuita sa ma trezesc la ora asta, din cauza petrecerilor lui Harry.

 In fine… cobor scarile pana la parter ca sa imi incalzesc niste lapte, stiam de la mama ca laptele cald  te face sa dormi mai bine.  Dupa ce se incalzeste, il torn intr-o cana destul de mare. Asteptam ca laptele sa isi faca efectul dar...nimic.

 Ajunsa din nou in camera mea, ma arunc in pat, privind tavanul si gandindu-ma la Harry.  Acei ochi, buzele, atingerile. Acele ganduri ma faceau sa ma excit, continuand sa ma uit la tavan razand singura pana cand am fost intrerupta de niste  zgomote. Ma ridic speriata si ma plimb prin camera. Imi dau seama ca vin dinspre geam. Nu putea sa fie altcineva decat Harry. Deschid geamul si il vad cum se sprijina de al lui, cu mainile in san.

-Credeam ca dormi.  Imi zice el sarcastic, trecandu-si mana prin par.  Era clar ca si-a dat seama ca nu dormeam.

-Se pare ca tu m-ai trezit.  Ii spun si ma uit in alta parte.  Nu voiam sa ma pierd in ochii lui.

-Zoe, nu dormeai! Imi spune ca un copil mic. Te plimbai prin camera, ceea ce inseamna ca nu sunt singurul care nu are somn printeso.

 Da, deci nici eu nu eram singura, mai era si el. Ma uitam , mai bine spus, ii studiam corpul. Bratele bine facute si protectoare, bicepsii bine lucrati si abdomenul care se vedea prin bluza lui alba, transparenta.

-Imi place cand te uiti asa la mine. Observase cum salivam, aproape, cu gura deschisa. Imi intorc imediat privirea. Imi simteam obrajii cum ardeau, iar privirea mea era disperata, cautand un alt loc in care sa ma holbez. Dar privirea tot la Harry mi se bloca.

-Gresesti.. i-am spus rusinata, mijind ochii.

 Privirea lui imi electriza tot corpul facandu-ma sa ma simt euforica.

-Atunci de ce inca te uiti? Ma intreba pe un ton jos, si intr-un mod adorabil

-Nu ma uit! Ii raspund pe o voce pitigaiata care semana cu cea a unui copil mic.

-Shh… Isi duce degetul  la gura, apasandusi-l  pe buze.

  Eu tac imediat, si imi face semn sa mergem jos.  Inchid geamul si ma uit in oginda. Nu puteam sa merg asa . Eram ciufulita.

  M-am  schimbat  de haine, si mi-am prins parul intr-o coada.

  Imi  luasem o pereche de pantaloni scurti, albi si un maieu verde simplu, iar in picioare m-am incaltat cu o pereche de sandale negre. M-am fardat putin, ascuzandu-mi  cearcanele. Ma uitam la ceas si am stat destul de mult. Ochii mi s-au facut cat cepele cand am vazut ca am stat mai mult de o jumatate de ora. Cred ca Harry deja innebunise.

  Ma uitasem pentru ultima data in oglinda, ma vedeam destul de greu din cauza ca lumina nu era aprinsa in camera. Nu era o bezna totala, ma vedeam cat de cat in oglida exceptand faptul ca m-am dus la baie sa ma fardez.

  Iar ultimul pas era sa imi dau cu un pic de parfum.  Il alesesem pe cel care mirosea a vanile. Imi dau cu cativa stropi apoi il pun la loc. Ma intreb daca plecase Harry.

Baiatul Din Vecini | harry stylesWhere stories live. Discover now