1 O halde yapalım şu işi

139 21 4
                                    

Medya: Çağla

Siktir bu karanlık odada ne işim var. Bu fazla saçma nerdeyim??? Bu siktiğimin odasında da ne işim var!!!

"Prensesim uyandınmı?" ne hayır olamaz hayır Burak olmaz şimdi olmaz siktir silahım da yok Burak beni eski yaşananlardan sonra öldürür buradan sağ çıkarsam zaten bir daha ölmem ki ben yaa ne olacak şimdi sikeyim ben böyle işi

"Aaa cevap vermiyomusun ..... Darılıyorum" dedi alayla şerefsiz herif bildiğin alay ediyordu ya biliyor tabi öleceğini piç herif ya başka bir şey değildi.

Ama O 0 o Burak elindeki bıçak lan ben sikeyim böyle işi elindeki bıçağı boynuma yaklaştırdığına gözlerimi sıkıca kapattım görüyordum ama kulağıma eğildiğinde anladım.

"Böyle kolay bi ölüm olmaz bebeğim" konuşuyorlar piç bu lafları yedirmicem direkmen götüne sokmayı planlıyorum. Cevap vermicektim versemde ne dicektimki? .........

Korku içinde gökalp'in kolları arasında uyandım." Ablam, canım sakin ol rüyaydı " dedi kardeşim içtenlikle söyluyordu buraktan bir an önce kurtulmalıydım hatta hemen.

" Gökalp' im bak şu burak' tan kurtulmadıkça rahat edemicez. Bunu halletmemiz lazım." dediğimde Gökalp cesurca bakıyordu " o halde yapalım şu işi."

Ama bizi zorlayan bir grupu vardı karşımızda aylar önce grubundaki ufuğu öldürmüştük burağın en yakın arkadşıydı doğru ama bizimde halletmemiz gerekenler vardı.

Şu an söylenecek bir şey yoktu gökalp'in kolları arasında yine uykuya daldım.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Bu ilk bölümümüz ponçikler size böyle hitap edeceğim ponçik sjsjs

Mafya KılıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin