3 Kaybetmeyiz hatta kazanabiliriz

70 17 4
                                    

Medya: Merve, İbo, Betül ve fatih

Betül'den
Yıllardır, senelerdir hoşlandığım çocuk yerde hareketsiz yatıyordu ve benim elimden en ufak bir şey gelmiyordu ellerim titriyordu. Beni karanlığa çekiyorlardı sanki, gerçekten öldü o gitti ve arkasında koca bir boşluk bırakıp gitti. Ağlamaktan nefret eden ben ağlamak istiyordum. Çağlanın sesini duydum
"Yaptıklarının hepsini tek tek ödeyecek Betül sadece biraz zaman, minik bir plan onu bitirir." keşkelerden öyle bıkmıştım ki.

Ben atlatırım bunu biliyordum adım gibide emindim. Ben kardeşimi, öz kardeşimi kaybettim atlattım, bunu atlatırım. Yıllar zor ve acımasız şuan kimse umrumda da değil, düşünmek istemiyorum. Sıkıldım düşünmekten bunaldım her ne kadar bağlı olsam da...

Ağlamiyicam lan! ben en son ne zaman ağladığımı hatırlamıyorum amına koyiyim buna mı ağlicam?!?

----------------
Yazar'dan

Grubun hali önüne gelene kurşun yağdiracak gibiydi.

Kerem ve Çağla oturmuş merve'yi almaları için gönderdikleri asalakların gelmesini bekliyordu fatih'e bunu kimin yaptığını öğrenip hesabını alacaktı.

Merve düşman gruptaki tek kızdı kendini herkese vermiş Sürtük bi kadın'dı o kendini grubdaki herkese vermiş ve sadece playboy ibo sapığı yüzünden kalmıştı grubda yoksa Burak onu çoktan siktir çekmişti.
Korkatı merve iki dokunsan ağlayarak her şeyi anlatırdı bize ama sorsan dünyanın en cesur insanıydı.

Çağla

Birkaç dakika sonra merve'yi bulamadıkları için ibo sapığını getirmişti. İbo 'yu bodrum katına alıp bağlamışlardı. Hareketsiz duruyordu kerem bir tarafında ben bir tarafındaydım.

"Evet konuş bakalım şerefsiz." dedi kerem. Salağa yatıyordu ve hiçbir şey anlaşmamış gibi bakıyordu. Ama ne yazık ki kameralar onu gösteriyordu. Kerem iyice ibo'nun yanına yaklaştı biliyordum kardeşi gibiydi fatih ama ona o kadar yaklaşırsa olaylar kopacaktı kerem'i tuttum bana salak salak bakmasını umursamadan konuşmaya başladım.

"Evet ibo neden Sinem, Betül, ben değilde fatih açıkla!!" piç gülüşünü atıp konuşmaya başladı "tatına baktır çağla konuşayım" dediğinde uzaktan ağır ağır yanına yaklaştığım anda kerem kolundan tutup...

Dudaklarımda hissettiğim şey onun dudaklarımıydı?? Şu an ne hissedeceğimi bile bilmiyordum uzaktım bu tarz şeylere ben ne yapayım. Lanet bir anda dudaklarımdan ayrıldı ve ibo'ya donup konuştu " Sevgilimle düzgün konuş yoksa seni burda sike sike gebertirim anladınmı lan!!!" Sevgilim derken hanı o benmiyim ne o. Koldumdan tutup kapıya sürüklediğinde ne diyeceğimi düşünmeye başladım.

Beni odalardan tekine soktu sinirle eline geçen her şeyi yere fırlattı kardeşini kaybetti gayet normal di şu an yaptıkları bence. Korktummu? hayır beni bu tarz şeyler korkutmazdı. Fakat daha demin dedikleri bir yana yaptıkları ne bileyim, bilmiyorum zaten de.

Ben ise yatağa attım kendimi bana döndü fısıltıyla konuşuyordu "Aşşağıdakiler için üzgünüm gibi bir cümle bekleme. Dudakların gayet güzel bir daha olsa bir daha yaparım ve bu arada karşı grup bizi sevgili olarak bilse bence hiçbir şey kaybetmeyiz hatta kazana biliriz çağla."

Ben söylediklerinin etkisinden çıktıktan sonra suratına anlamadım der gibi bakıp "Yani" diye fısıldadım neden fısıldıyoruz onuda anlamış değilim.

"Gruplar diyorum Çağla birleştirelim böylece daha çabuk yeneriz onu. Ne dersin?"

Oy verin lütfen zor değil!

Mafya KılıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin