5 Bunu Sinem Öğrenicekmi?

54 11 2
                                    

5 yıl önce

Sinemin ağzından

Gene gizlice buluşmuştuk uzun süredir görmemiştim kağanın yüzünü dedem yüzünden.

Göğsünde yatatarken derin bir nefes çektim. "Çok özledim aşkım çok." suratıma yaklaşıp minik bir öpücük konurdu dudağıma. Minik bir hareketi bile beni bu kadar mutlu ediyorsa hep yanımda olsa ne güzel olurdu.

Göğsünün tam ortasında ki
'Meleğim' dövmesine uzunca baktım ve minik bir öpücük kondurdum.

"Eve gitmem gerek dedem gelebilir."
"Biraz daha kalsan meleğim ?" dedi sızlanarak.

"Kalamıyacağımı biliyosun, seni seviyorum." seviyorum kelimesi belki size çok basit gelebilir ama ben daha önce hiçbir erkeğe böyle seslenmemiştim bana garip geliyor.

*******
Eve döndüğünde direk odama çıktım
Gözlerimi kapadım ve
Geri dönüşü başladı

Eve dedemin adamlarının gelişleri annemin çırpınışları, babamın bağrışları, ablamın çığlıkları, abimin bizi kurtarabilmek için uğraşları. O tanımadığımız adam babama silahı doğrulttugunda babam sadece "gözlerinizi kapatın" diye bağırdı.

Zaten gerisini hatırlamıyorum çok denemiştim, annem bunu dedemin yaptığını duyunca onu bir daha görmek istememişti. Bu olaydan sonra Ablam başka bir ülkeye gitti.

Abim hep bizimle kaldı annem kendini eve kapattı. Dedem ablama ve bana yaklaşan her erkeği öldürdü.

Kağan'la tanıştık çok yakışıklıydı. Ona aşık olmak istemiyordum. Çünkü dedem onuda öldürürdü biliyordum uzun süre haftalarca, aylarca peşimdeydi en sonunda bana yaklaşıp "meleğim" demişti zaten ilk tanıştığımız beri bana böyle seslenirdi. Benim de daha ismini bile bilmediğim çocuğa dönüp "farkındayım beni biliyorsun" dedim her şeyi biliyordu dedemi, annemi, babamı, ablamı, abimi ve beni ama hiçbirini siklemedi ve benle olmayı seçti.

Bunları düşünürken bir anda biri odama daldı iyide kimse benim odama kapıyı çalmadan giremez!! Annem bile!

Tabi çağla hanım hariç çağla hayatımda tanıdığım en garip insandı beni anlayan tek kişiydi aslında İstanbul da yaşıyor ama Ankara da ve kimse neden burada yaşadığını bilmiyor tek bilen kişi Erkan bey

Hayatının yarısını ailesinin yanında geçirmek yerine Erkan beyin yanında yaşamıştı.

Aslında her ne kadar güçlü olsada oda herkes gibi kırılgandı. Tek istediği özgürlüğu tatmaktı ama iğrenç bir geçmişi vardı buradaki herkes gibi Erkan abinin yanında çalışan herkes gibi!! Bizim gibi!

"Sinem hadi kalk yaaa daldın gene hayaller alemine" ahhh gene çağla. Gene ÇAĞLA!! "Lan kime diyorum Sinem cevap versene pezevenk" o nasıl bir ses lan !

"Ya Çağla Kozan sen nasıl bir manyaksın o ses tonu nedir anana yani yaa"

"Ufff canımı sıkma lan benim, eeee görüştünüzmü kağan'la?" Sorduğu soruya en başta sırıttım sonra tam cevap vericekken birden odama abim gidi telaşlıydı baya belliydi "ÇAĞLA SİNEM DEDEM AŞAĞIDA!!" Ee ne vardı ki bunda dedem buraya gelmişti. "İyide sorun ne ben anlamadım" dedi çağla, destek çıkarak "valla bende anlamadım ki"dedim.

" Sorun şu ki AŞAĞIDA HEM ERKAN ABİ HEM DEDEM HEMDE KAGAN VAR. SİNEM SENİN KAĞANIN" Diye bağırdığında bir silah sesi duydum Çağla hemen belinden silahını çıkarttı ve hemen aşşağıya koştu aşşağıya indiğimde Kağan, Erkan abi, Abim, Çağla, ve surat ifadesini değiştirmeden ağlayan annem bir de ölü bir dede...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mafya KılıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin