4 Bu garip saçma duygu

72 15 4
                                    

Medya : çağla kerem sinem kağan

Kerem'in sözleri hala aklımdaydı ama ne yapmam gerekiyordu ki bu güne kadar çok karar verdim, çok seçim yapmak zorunda kaldım. Nasıl bir zorluk olduğunu biliyorum ama bu garip acaba garip olan seçimin zor olmasımı? yoksa bu garip ve saçma duygumu? ' bu arada karşı grup bizi sevgili olarak bilse bence hiçbir şey kaybetmeyiz hatta kazana biliriz çağla.' şimdi ben bu cümleye nasıl cevap veriyim ki.

Bir şey demeden kendimi yatağın bir köşesine yattım, kerem başta ne yaptığımı anlamak adına bana baktı sonra yanıma yattı. Ona döndüğümde "cevap için zaman isteyeceğini biliyorum. Bu senin için zor onu da bilmiyorum ama bu sefer biz kazanacağız. Daha önce o kazandı ama artık karşısında 2 ayrı grup kafasına göre takılırken 1 grup olup aynı şeyleri düşünüp aynı şeyleri uygulamalıyız."dedi.

İçeri  önce kağan peşinden Sinem geldi. Sinem kağana bakarken Kağan sineme bakmamak için büyük çaba sarf ediyirdu. Yani yanınızda öyle bir kız olsa sizde bakmamaya çalışırsınız.

" Abi siz ibo'yu konusturacaktınız da hani yatak, matak ne oldu öyle. " diyip piç piç sırıtmaya başlayınca elime geçen ilk yastığı kağan'a fırlattım.

Sinem üzgün duruyordu kerem ile kağan odadan çıkınca Sinem kendini yatağa attı "kanka gene öptü ve gene konuşmadı." resmen ağlicaktı ya kağan onu kullanmıyor onu seviyor buna yemin edebilirim ama sakladığı şeyler var sinem'den benden veya başkalarından .

İşte bu da sinem, kağan ve düzelmeyen ilişkileri.

Napicam lan ben bunlarla beni tek anlayan kişide Sinem olan biten herşeyi anlattım beni öptüğünde hissettiğim şeyleri ama ben ne hissettiğimi bilmezken ona nasıl anlatacaktım bilmiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Napicam lan ben bunlarla beni tek anlayan kişide Sinem olan biten herşeyi anlattım beni öptüğünde hissettiğim şeyleri ama ben ne hissettiğimi bilmezken ona nasıl anlatacaktım bilmiyordum.

Kağan'la olan konuları anlattı.
"Kanka işte konuşuyordum herşeyi anlatmasını istedim gene sözümü  bitirmeden dudaklarıma yapıştı. Hiçbir şey eskisi gibi olmuyor. Lanet olsun." gözlerinden bir kaç damla yaş düştü. Kağan'la yakındık sanırım bunu kimin kime konuşabilirdik.

Biraz düşündükten sonra Babaannemin yanına gitmeye karar verdik.

Hemşire bizi Babaannemin yanına götürdü. Onla  uzun bir sure konuştuk. Bir anda sinemin soracağı soruyu sordum. "Sence aşk nedir?"

"Aşkk" dedi uzunca " neler çektik dedenle." gene dedemi hatırlamıştı gerçek aşk deyince insanın aklına ilk aşık olduğu kişiler gelmezmi zaten ama sorunum var. Eskiden aşk denilince aklıma kardeşim gökalp gelirken  artık kerem geliyordu ne garip şey acaba oynuyacağımız sevgili oyunu yüzünden mi yoksa ..... Ah hayır

"Aşk dokunmak değil hissetmektir. Aşık olmak kolay asıl zor olan seni seven birini bulmak."

Bize en çok dokunan sözü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bize en çok dokunan sözü

"Onun bende bir resmi bile yok,
O sadece hafızamda."

Ve sonra doktarın aniden odaya girip bizi çıkartışı annem ve babam karşımda bir o yana bir bu yana koşuyorlardı. Annem Babaannemle çok iyidi araları. Hepsi korkuyordu ona bir şey olacak diye ve ben bana bu hissi veren babaannemin konuşmasımı? Yoksa şimdi verdiği hayat savaşımı? Biz gene duygusuzca bakarken babam korkuyordu annesini kaybetmekten annemse ne hissettiğini dışarı vurmazken bile üzgün olduğunu anlaşılıyor du.

 Hepsi korkuyordu ona bir şey olacak diye ve ben bana bu hissi veren babaannemin konuşmasımı? Yoksa şimdi verdiği hayat savaşımı? Biz gene duygusuzca bakarken babam korkuyordu annesini kaybetmekten annemse ne hissettiğini dışarı vurmazken bile üzg...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hatırladığım kadarıyla doktor babamı içeriye almıştı ve o sırada da erkan bey geldi o her zaman yanımdaydı hayatım boyunca her zaman da yanımda olacağına söz vermişti.

İçeri kerem ve kağan geldi işte süper ikili Babaannemin durumu şuan daha iyiydi ama hala kurtulamamaıştı bu durumdan kerem'le biraz konuştuk Sinem kağan'la otururken kağanı yanıma çağırdım.

"Kağan artık sende bende sinem'de sıkıldı anlat sakladığın şeyleri." bunu beklemiyordu bakışlarından belliydi.

"Yine konu Sinem dimi - gözleri dolmuştu- ben seviyomuyum sanıyorsun onu üzmeyi. Olmuyor çağla deli gibi aşığım ben ama olmaz söyleyemem derdimi." durdu derin nefes aldı ve devam etti. " Ne sana ne sineme." yüzüme çok yoğun bakıyordu.

Neydiki derdi bu kadar büyük. Hakkında bilgi vermek istemezdi kimse ama kağan benden ve  sinem'den hiçbir şey saklamazken
Neydi bu?
Ve neden büyük bir sır gibi saklanıyordu?

"Kağan artık yeter!!!!! Kızı üzdüğün yetmezmi?!?!?"

Gözünden birkaç damla düşerken sessizce mırıldandı " sinemin d-dedesini - şiddetle ağlamaya başladı- onu ben öldürdüm... Ama sorun bu  değil sinemin bunu bilince onu kaybedecek olmam."

Oygğy istiyorum

Mafya KılıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin