2 Bayan Mafya

107 19 3
                                    

Medya: Sinem

Sabah uyandığımda başımda dikilen bir Sinem beklemiyordum açıkçası

" Yaa çağla hadi kalk daha sokaktaki psikopatlara kim daha büyük göstercez sonra biyoloji hocamıza yavşicaz, tarih hocasını sıkıştırıp puan isticez."

" B-ben uyku-mmm vor solok."

" Uyann hadi bak silahları alıcaz daha." dediğinde yataktan nasıl fırladım bilmiyorum. Zaten Burak işleri mahvetiyordu, mahvedecekti hızlı olmalıydı acele etmeliydik.

"Tamam tamam kalk gidip önce silahları alalım sonra hallederiz kardeşim."

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Erkan abi bize silahlar konusunda yardım ediyordu. Silahları üretip bize satanda oydu zaten bana hep bayan mafya diye seslenirdi ki bu bana özeldi. Burada benden başka bir kız mal almazdı hep erkekler.

"Erkan abi sağol" sessizce güldü. Erkan abi bizim aksimize 30-35 yaşlarındaydı.

"Sorun değil bayan mafya." bunu yapması hoşuma gidiyordu. Tebessüm edip yanından ayrıldım korumaların yanından geçmeden önce erkan abiye el sakladım.

Karşılık verdi daha sonra sinemle mahalledeki serserileri kovduk, biyoloji hocamıza yavşadık, tarih hocamızdan puan istedik vermeyince sıkıştırıp tehdit etmiş olabiliriz. Eğlenceli bir gündü kerem bize doğru yaklaşıyordu. Yine saçlarını havaya dikmişti bizim gruptan değildi ama düşman da değildik o da bizim gibi buraktan nefret ederdi yakındık yani üstünde yine deri ceketi vardı ki bizimde zaten hep böyle giyinirdik bizim gruptan birkaç kişi hariç örnek Sinem pek bizim gibi giyinmezdi ve küçük bir daveti bile aşırı derecede abartırdı.

"Selam kızlar" sırıtışı hiç içten değildi ben sineme mal mal bakarken o keremi yicek gibi bakışlar atıyordu.

" İyi kerem sen" dedim Sinem az da olsa kendine geldi silkelendi. "İyi,iyi coooook iyi " ah benim mal arkadaşım kerem şaşırmış sineme mal mal bakıyordu böyle giderse oooooo, ufff bişi yap çağla hadi

" Neyse yaa bizde gidiyoduk." deyip sinemin koluna vurdum. Anlamış olucak ki yürümeye başladı konuşmuyorduk. Birkaç dakika önce burağı görmüştük salak çocuk piç piç konuşup sinirimizi bozmuştu.

Buluşma noktasına gittiğimizde Betül bizi bekliyordu. Bizim aksimize aklı eğlencede olan Betül ilk kez ciddi görüyorum diyebilirdim.

"Kardeşim malları aldınızmı." biz malları aldıkda bu malın bu haline şimdi WTF!!

"Biz malları aldıkta sen çok ciddisin bugün" suratıma mal mal baktıktan sonra sineme baktı.

Sinem de anlamışki oda sordu " sen iyi mısın lan" onada salak bakışlarını yolladı sonra yürümeye başladı.

Ah hayır şimdi olmaz, olamaz fatih Betül'ün çocukluk aşkı ölmüştü hayır biz ufuğu öldürmüştük onlarda fatihi yerde yatıyordu hareketsiz Sinem donmüş olmasına rağmen tepkisiz, duygusuz bakıyordu benim gibi eskiden kötülük sadece dıştan gördükleri kadardı ama artık yaşadıklarımız öyle içime işlemiştiki o adi piçin bundan kaçışı yoktu asla asla asla asla...
"Yaptıklarının hepsini tek tek ödeyecek Betül sadece biraz zaman, minik bir plan onu bitirir."

Ponçikler oy istiyorum...

Mafya KılıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin