Continuând povestea,Astaroth,Dante şi Alessia au pornit spre Palatul lui Lucifer.
Pentru a ajunge la Palatul lui Lucifer aveau de parcurs un drum de trei zile şi trei nopți.
În prima noapte au înnoptat la Hanul HOMRA,condus de Demonul Focului,Mikoto.
Aici,Dante s-a gândit :
-Ce ar fi să-l testez pe Astaroth?Dante s-a dus la Demonul Focului şi l-a rugat să-i spună unde poate găsi cea mai sumbră şi întunecată grotă.
Mikoto-Ceea ce cauți tu se numeşte Temnița de Jad.
Această temniță se găseşte la poalele munților Jin,între râul Ars şi Marea de Lavă.
Dar ai grijă,Demonul de Jad Zino nu se joacă cu sufletele.
O dată ce ai pierdut pe cineva acolo,fie el demon sau om,îl mai poți scoate doar furând Dragonul de Jad a lui Zino.
Dragonul lui Zino este reprezentat printr-un artefact vechi,ascuns în camera comorii a lui Zino.
Artefactul acesta este viu,iar dacă reuşeşti să-l iei,nu numai că vei recupera acea persoana,dar din artefact se va ivi un dragon adevarat de jad,care îți va aparține.
Acestea fiind spuse,ai mare grija.Dante-Îți mulțumesc Demon al Focului,aceste detalii mă vor ajuta foarte mult în această călătorie
A venit şi dimineața iar Astaroth,Dante şi Alessia şi-au continuat drumul.
Pe drum,Dante le-a povestit despre această Temniță şi parcă în ochii lui Alessia şi Astaroth se aşternuse o pătură groasă de teama.După două zile de mers,Astaroth,Dante şi Alessia au reuşit să parcurgă trei sferturi din drumul până la palat.
Ei au dat de poalele munților Jin,Dante ştiind unde se afla,a hotărât să înnopteze acolo.
Târziu în noapte,Astaroth aude strigătul de ajutor a lui Alessia.
"Dante a luat-o pe Alessia din somn şi a trimis-o la Demonul de Jad,ştiind că Astaroth o va auzi şi se va duce după ea".Astaroth: Dante,hei,Dante,ai auzit şi tu?
Dante: Da,părea vocea Alessiei,nu?
Astaroth: Da,parcă venea din partea asta.
Dante: Asta e Temnița lui Zino,Demonul de Jad,cine intră în ea nu mai poate ieşi decât dacă reuşeşte să fure Dragonul lui Zino.
Astaroth: Dante,hai vino "stând pe marginea prăpastiei spre Temniță",ce mai aştepți?
Dante: Eu nu pot intra Astaroth,sunt un Prinț,nu am accesul în grotele Iadului.
Astaroth: Ok,să ne aştepți,o voi găsi şi vom ieşi amândoi fără probleme.Aşa Astaroth a pornit în căutarea lui Alessia şi a Dragonului de Jad pentru a putea scăpa din Temnița lui Zino.
Dar oare,vor reuşi ei să scape sau vor rămâne în temniță pentru totdeauna?P.S: Partea a doua capitolului 3: Temnița de Jad,va aparea mai pe seară.
CITEȘTI
Astaroth-Prințul Iadului
FantasyCopilul lui Lucifer şi viitorul Rege al Iadului. Astaroth a fost născut din mariajul lui Lilith şi Lucifer,fiind şi primul fiu al acestora. Astaroth va deveni oare Regele Iadului şi va duce moştenirea mai departe?