Trecutul lui Dante

73 3 0
                                    


Haide-ți să începem.
Dante a fost născut în peştera lui Herim.Mama lui era un demon cu rang înalt şi foarte apropiata de Lucifer.
Mult timp nu s-a ştiut nimic de acest copil,însă într-o seara neagră,în tărâmul lui Lucifer,au început să se audă scâncete de copil.Tot regatul s-a trezit,neştiind de unde vin aceste sunete atât de puternice.
Lucifer s-a decis să se ducă în persoană să verifice cine îi trezise regatul.

Cum mergea Lucifer spre peştera lui Herim,scâncetele de copil se auzeau din ce în ce mai asurzitor,dar Lucifer nu s-a dat bătut aşa uşor.
A intrat în peşteră unde a găsit un copil,destul de mic,slab dar cu destulă vlagă încât să urle pentru viața lui.

"Dacă Lucifer nu l-ar fi găsit în acea noapte,copilul care făcea zgomot ar fi fost omorât şi mâncat de animalele de foc care sunt chemate de sunetele foarte puternice."

Lucifer a luat acest copil la palatul lui şi l-a încredințat unei servitoare care să aibă grijă de el.

Azazel a prezis câteva chestii despre acest copil,însă Lucifer l-a chemat separat să-i spună despre copil.

Azazel: Acest copil este special,va fi unul dintre marile puteri ale Iadului,însă trecutul îl va ajunge şi puterea îl va copleşi punând stăpânire pe el.

Lucifer: Deşi mi-ai spus asta,tot îl voi creşte,va fi ca şi fiul meu,dar nu-i voi ceda tronul,tocmai pentru ceea ce i-ai prezis.
Acestea fiind spuse,vreau să-l cheme Dante,şi va fi unul dintre Cei 7 Prinți ai Iadului,depinde de el cât de puternic va deveni.

Dante creştea,Lucifer era tare mândru de el însă îl măcina pe dinăuntru că nu putea să-i spună cine este el defapt.

Dante a devenit cel mai bun țintaş şi cel mai bun luptător corp la corp şi mai ales cel mai puternic mânuitor de sabie din regat.

Într-o noapte destul de calmă pentru Iad,Lucifer l-a chemat pe Dante în holul palatului.
Se gândise că e timpul să afle totul trecutul lui.

Lucifer-Am multe să-ți spun,aşa că ascultă-mă cu atenție.
Tu nu eşti fiul meu,te-am găsit într-o noapte în peştera lui Herim.
Mama ta dispăruse de mult,erai sortit pieirii.
Te-am salvat pentru că am văzut ceva în tine,ceva special.

Dante-Tată...ştiu deja despre trecutul meu,nu contează,trecutul rămâne trecut,tu eşti tatăl meu şi asta e tot ce contează.

"Dante îl ia pe Lucifer în brațe,însă ce nu a văzut Lucifer era zâmbetul malefic făcut de Dante în momentul în care l-a luat în brațe.

Ani au trecut,Lucifer a îmbătrânit,Dante era sigur că el va deveni următorul rege al Iadului,nimeni nu a ştiut nimic de Astaroth,toți se gândeau că Dante va urma la tron.

"Vom vedea în următorul capitol,asta dacă o sa am timp."
P.S-Abea acum am prins puțin timp ca să scriu,gomene minna.
O să încerc să scriu mai mult data viitoare.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 26, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Astaroth-Prințul IaduluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum