După cum ştiți,Lilith este mama lui Astaroth,tatal lui fiind Lucifer.
Însă,pe parcursul anilor care au trecut,Lilith a prins ură față de Lucifer.
Când Lilith a fost convinsă de Lucifer să îşi abandoneze copilul nu şi-a dat seama,însă după puțin timp a lovit-o dezamăgirea,ura față de ea şi de Lucifer.
Lilith,vrând să-l facă pe Lucifer să regrete,s-a culcat cu unul dintre Cei 7 Prinți ai Iadului,mai exact,Belphegor.
Belphegor era un demon cum nu se mai văzuse,înalt,brunet,cu ochii ca de sticlă.
Puterea lui era nemăsurată.
Lilith şi Belphegor au avut o fată,aceasta fiind o Zeița a Iadului,pe nume Alessia.
Alessia creştea mai repede ca orice demon,în primele luni de viață s-a observat diferența între ea şi alți copii de demoni,era mai deşteaptă,mai înaltă şi mai frumoasă decât însăşi Afrodita,mâna dreapta a Regelui din Cer.
Alessia a fost rugată de Lilith să se ducă lângă Astaroth,să se prefaca ca fiind sora lui,deşi chiar era,însă Lilith i-a spus că Astaroth era unul din fii lui Lucifer,şi nu al ei.
Ajunsă lângă Astaroth,Alessia s-a comportat ca fiind sora lui mai mare şi s-a adaptat foarte repede.
Şi Lucifer,şi Lilith îi vegheau non-stop având grijă să nu pățeasca nici unul nimic.
Lucifer nu ştia cine este acea fată,nu ştia despre ceea ce făcuse Lilith,dar Belphegor nu a mai rezistat minciunii şi într-o zi i-a spus absolut totul.Belphegor: Stăpâne Lucifer...
Trebuie să-ți fac o mărturie.
Eu şi Lilith avem o fetiță,te-a înşelat pentru că i-ai trimis copilul departe de ea.
Nu am mai rezistat să te mint,poți face orice cu mine,dar nu-mi răni fetița.
Lucifer "cu o privire mânioasă" :
Deci asta s-a întâmplat în anul în care Lilith a lipsit.
Lucifer: Demoni,duceți-vă şi aduceți-o aici,o să-i pedepsesc pe amândoi pentru aceste fapte.Lilith este adusă de 4 demoni din garda lui Lucifer.
Lucifer: Acestea sunt faptele voastre,voi veți trage ponoasele acțiunilor voastre.
Copilul nu a greşit cu nimic aşa că îl voi lăsa să trăiască.
Acestea fiind spuse,amândoi veți fi închişi în grotele castelului până când luna argintie va răsări şi va apune în acelaşi an."Luna Argintie este acea luna controlată de demonul Izabell,Zeița demonică a Lunii.
Ea răsare într-un an şi apune după 300 de ani,o dată la 10.000 de ani,Izabell adoarme,iar luna Argintie răsare şi apune în acelaşi timp"Lilith şi Belphegor sunt duşi în grotele castelului şi închişi.
Lucifer se uita la Astaroth gândindu-se cât va mai dura ca acesta să-i ia locul.Aflând adevărul,Lucifer nu se mâniase deloc,se gândea că poate cele întâmplate au un anume rost în viitorul lui Astaroth.
Astaroth creştea şi puterile lui începeau să se observe,devenea tot mai puternic.
Din teama lui Lucifer de a nu fi dat de gol,a pus un sigiliu pe puterile lui Astaroth,acesta având să se deschidă doar dacă Astaroth devenea mai puternic prin propriile forțe,fără cele moştenite de la Lucifer.În final,Astaroth a fost pus să trăiască o viață de demon normal lângă sora lui,dar oare totul e aşa cum pare?
"În primul capitol am scris despre viața lui Astaroth pe larg.Aici este povestirea celor 15 ani în care Astaroth a crescut departe de Lucifer şi Lilith şi ce sa întâmplat între aceştia"
CITEȘTI
Astaroth-Prințul Iadului
FantasíaCopilul lui Lucifer şi viitorul Rege al Iadului. Astaroth a fost născut din mariajul lui Lilith şi Lucifer,fiind şi primul fiu al acestora. Astaroth va deveni oare Regele Iadului şi va duce moştenirea mai departe?