Temnița de Jad-Partea a treia

82 4 0
                                    


După înfrângerea Dragonului de Jad,Astaroth se îndreaptă către Demonul de Jad Zino.

Astaroth ajuns în inima temniței,a găsit un tron de jad imens,lângă care erau aşezate grămezi de aur.

Stând pe tron,un chip malefic,cu dinți uriaşi şi pielea de jad,îl privea pe Astaroth.
Era Zino,demonul de Jad.

Zino: Ce te aduce aici,mic demon?
Astaroth: Am venit dupa o fată,o cheamă Alessia.
Zino: Îmi pare rău,în temnița mea nu a mai intrat nimeni de secole,e imposibil să intre cineva fără să ştiu eu.
Astaroth: Nu mai minți,ți-am omorât demonii,ți-am parcurs catacombele,am învins Dragonul de Jad,am şi artefactul,tot ce îți cer e să mi-o dai pe Alessia şi să ne laşi să ieşim.
Zino: Astaroth,eşti primul care a intrat în temnița mea după sute de ani.
Primul care a parcurs toate catacombele şi mi-a învins Dragonul în ultimii 20.000 de ani.
Drept răsplată,îți îndeplinesc două dorințe,dar ai grijă,fata aceea nu e aici.
Astaroth: Fie cum spui tu,atunci prima mea dorința este să mi-o arăți pe Alessia,arată-mi unde este în acest moment.

Zino îşi ridică mâna dreaptă şi în fața lui Astaroth apare un glob de jad şlefuit unde se vedea din ce în ce mai bine o imagine cu Alessia.
Alessia era la intrarea în temniță cu Dante,îl aşteptau pe Astaroth afară.

În acel moment Astaroth se schimbă la față şi se puse pe gânduri.
"Asta a fost testul lui Dante?
De ce ar minți?Ştia că mă voi duce după ea şi că e foarte periculos,oare...ce a vrut să facă?"

Astaroth: Zino,ultima mea dorință este să-mi spui adevărul,de ce m-a trimis Dante aici?

Zino: Eşti sigur că asta vrei să ştii?Adevărul te va cutremura şi îți va schimba încrederea în acest demon pe nume Dante.

Astaroth: Da,asta vreau să ştiu,nu contează ce se va întampla după.

Zino: Dante a vrut să rămâi aici,nu ştie că tu ai învins catacombele şi dragonul.
Adevărata lui dorință era ca tu să pieri aici,să nu te mai întorci.

Astaroth: Dar de ce,de ce şi-ar dori Dante asta?

Zino: Dorițele tale s-au terminat,îți urez mult succes în următoarele aventuri,crede-mă,vei avea multe,Dragonul meu să-ți fie mereu alături,şi acum placă,ai învins Temnița de Jad.

Astaroth: Zino,nu,răspundeee....

"Astaroth apare în fața temniței ca printr-o vrajă.
Alessia sare pe el şi îl îmbrățişează,se pare că nici ea nu ştia de Astaroth decât ce i-a spus Dante."

Dante i-a spus lui Astaroth că Alessia a fost prinsă în temniță.
Acelaşi lucru ştia şi Alessia despre Astaroth.
Ea ştia că Astaroth a intrat în temniță pentru a-şi încerca norocul.

Astaroth şi Alessia s-au decis să păstreze secretul şi să nu-l acuze încă pe Dante,ştiind că acesta i-ar putea omorâ pe loc,fără a clipii.

Cei trei şi-au continuat drumul spre Palarul lui Lucifer,fără a mai avea surprize neplacute pe drum.
Însă totul nu era aşa cum pare.
Dante avea un plan bine stabilit,iar Astaroth şi Alessia aveau să sufere foarte mult din pricina lui Dante în viitorul apropiat.

Data viitoare în "Astaroth-Prințul Iadului"

"Trecutul lui Dante."

P.S: Ştiu că sunt scurte capitolele însă asta e prima mea poveste şi sunt la început,sper să vă placă povestea şi de acum încolo.

Astaroth-Prințul IaduluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum