AN: Speciální tesáky (pochopte to, protože jsem goffik) (thanks - poděkování, fangs - tesáky) mojí přítelkyni (ne v tom smyslu) raven, bloodytearz666 za pomoc s tímhle příběhem a pravopisem. Jsi skvělá ! Justine, lásko mého depresivního života, ty jsi taky skvělý! MCR jsou skvělí!
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Čau jmenuji se Ebony Dark'ness Dementia Raven Way a mám dlouhé ebenově černé vlasy (tak jsem dostala své jméno) (ebony = eben) s fialovými proužky a červenými konečky, které mně sahají do poloviny zad a ledově modré oči průzračné jak slzy a mnoho lidí mi říká, že vypadám jako Amy Lee. (AN: Pokud nevíš, kdo to je vypadni!)
Nejsem příbuzná s Gerardem Wayem, ale přeju si, abych byla, protože je neskutečně sexy. (Aha. To vážně ,,dává" ,,smysl".)
Jsem upír, ale moje zuby jsou rovné a bílé. Mám bledou bílou kůži.
Jsem také čarodějka a chodím do magické školy jménem Bradavice v Anglii, kde jsem sedmým rokem (Je mi sedmnáct).
Jsem gotik (v případě, že jsem to neřekla) a nosím převážně černou. Miluju Hot Topic a všechno své oblečení kupuju tady. Například dnes jsem měla na sobě černý korzet se stejnou krajkou okolo a černou koženou minisukni, růžové síťované punčocháče a černé bojové boty (tak nějak si to neumím představit). Měla jsem černou rťenku, bílý pudr, černé oční linky a červené oční stíny.
Procházela jsem se venku po Bradavicích. Sněžilo a pršelo, takže nesvítilo slunce, za což jsem byla šťastná. Hodně trapáků na mě hledělo. Ukázala jsem na ně svůj prostředníček.
,,Hej, Ebony!" vykřikl hlas. Vzhlédla jsem. Byl to.... Draco Malfoy!
,,Co se děje?" zeptala jsem se. ,,Nic." řekl plaše. Ale potom jsem uslyšela své kamarády, jak mě volají a musela jsem odejít. (Tak tohle byl rozhovor za všechny prachy.)XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
AN: Je to dobré? Řekně te mi, tesáky! (thanks = díky, fangs = tesáky)
- Eddie -
ČTEŠ
My Immortal (Cz)
FanfictionPozor, pozor! Tato mozkové buňky ničící fanfikce přichází na český Wattpad! Zavzpomínejte na vaše milované Bradavice, tentokrát plné upírů, goffiků a pedofilů. Podívejte se do Zapovězeného lesa, kde Ebony přišla o své mužství a navštivte koncerty My...