Στο σπίτι μου

102 8 7
                                    

Στο δρόμο ήμουν λίγο ζαλισμένη,δεν μπορούσα να σκεφτώ τίποτα με το ζόρι κινόμουνα!Μόλις έφτασα στο σπίτι μου ήμουν παρά πολύ ζαλισμένη και δεν ήξερα που πατούσα μόλις πήγα σπίτι ανέβηκα πάνω και ξάπλωσα!Ήταν 3,κατά τις 4 ήρθε ο μπαμπάς μου και φάγαμε ευτηχώς η περισσότερη ζαλάδα μου είχε φύγει,αφού φάγαμε και πήγα και έκανα τα μαθήματα μου,ξανά άρχισε ήταν 18:00 ή 19:00.Μέτα είχα έναν πολύ μεγάλο πόνο παντού. Ξαφνηκά,έπεσα πάνω στην καρεκλά και μετά δεν θυμόμουν τιποτά,κατά όμως στις 8 πηγά και κοιμήθηκα. Τότε κατά τις 12 που κοιμόμουνα και ξύπνησα βλέπω μια μορφή αλλά ήμουν πάρα πολύ ζαλισμένη για να δώ ποιός ήταν ή αν ήταν όνειρο.Ξαφνικά αισθάνομαι κάτι να με δαγκώνει αλλά  ξανά κοιμήθηκα γιατί δεν με ένοιαζε και τόσο. Μόλις φεύγει ο μυστηριώδης άνθρωπος αισθάνθηκα να μου τρέχει κάτι και έτσι ξύπνησα χωρίς να με πονάει πια τίποτα.Έτσι άνοιξα το φως και πήγα να ψάξω τι έγινε τ χέρι μου ο λαιμός μου είχε γεμίσει έματα,αλλά δεν ήξερα τι ήταν,τότε πλήθηκα και ξανά πηγά για ύπνο,είπα μήπως δεν ήταν,ήταν καμία ερεθηστικότητα!

To πρωί,αισθανόμουνα πάρα πολύ καλά και δεν με πονούσε κάτι!

Το θέμα δεν ήταν τι έγινε αλλά τι θα γινόνταν....     

Έφαγα,ντυθηκα και μετά στο σχολείο....







True Love Story and the new begin. (Book 1)Where stories live. Discover now