Ο αποχαιρετισμός

57 5 7
                                    

Την άλλη μέρα το πρωί, εφτοίαξα τις βαλίτσες και κατέβηκα κάτω για να πάω στο σχολείο,και να αποχαιρετήσω τους φίλους μου.

Με το ημερολόγιο μου στο χέρι μου, άρχεισα να περπατώ.

Κάτω ο μπαμπάς μου ήταν στο γραφείο του και με είδε να φευγώ.

Μπάμπας- Που πάς?

Εγώ-Πηγαίνω,στο σχολείο,να χαιρετήσω τα παίδια!Ή θα μου πείς να μην πάω και εκεί!

Μπαμπάς- Γιατί μιλάς έτσι?

Εγώ-Απλώς εδώ εχώ κάνει φίλους και θέλεις να με πάρεις μακριά, τόσα χρόνια ταξιδευα από  το ένα αεροπλάνο στο άλλο!

Μπαμπάς-Ηρέμησε,πήγαινε να δείς τους φίλους σου αλλά αν μου ξάνα μιλήσεις έτσι θα δείς τι θα γίνει!

Εγώ-Τι θα γίνει?

Και ο μπαμπάς μου με κοίτα αγρίεμενα αλλά πολύ αγρίεμενα.

Μπαμπάς-Πήγαινε,και να γυρίσεις πρίν τις 12 γιατί πρέπει να φύγουμε για το αεροδρόμιο.

Εγώ-Οκ!

Και περπατάω,με έναν ρυθμό να μου έχει κολλίσει.

Ήξερα πιο τραγούδι ήταν αλλά μου είχε κολλίσει στο κεφάλι μου ξαφνικά και δεν μπορούσα να τον ξεκολίσω.

Και μετά από λίγο άρχεισα να κλαίω που θα εφευγά.

Έκλεισα τα ματιά μου  και πήρα μια βαθιά ανάσα  και στην συναίχεια σκούπησα τα δάκρυα μου και συνέχισα προς το σχολείο.

Στο χέρι μου είχα μια σακούλα στη οποία είχα βάλει το φόρεμα που μου είχε δώσει για να φορέσω η Francesca για το ραντεβού μου με τον Leon.

Λίγο πριν φτάσω σκέφτηκα μήπως η Katrina με ακουλουθήσει. Αλλά μετά από 2-3 λεπτά που το σκέφτηκα μου φάνηκε αδύνατον.

Την ίδια ώρα, όλα τα παιδιά ήταν στο σχολείο.

Ioanna-Θα πάμε όλη γύρω από το πιάνο και μολίς μπει να αρχείσουμε να τραγούδαμε?

Fran-Ναι,θα ήταν πολύ καλή ίδεα!

Naty-Και φυσικά θα  τραγουδίσουμε το τραγούδι μας.

Naty-Ναι,φυσικά το Ser mejor!

Tomas - Νομίζω ότι θα τις αρέσει πολύ.

Leon-Νομίζω ότι θα το λατρέψει.

Και αγριοκοιτάζονται,αφού το είπαν και οι δύο μαζί.

True Love Story and the new begin. (Book 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin