Ο δρόμος

151 7 6
                                    

Ο δρόμος προς το σχολείο μου φάνηκε τεράστιος αλλά δεν ήταν επειδή είχε γίνει αυτό,επειδή είχα ποίασει κουβέντα με την Cami,να μην σταματάει να μιλάει πρώτη φορά ήταν που έβλεπα έναν άνθρωπο να μιλάει χωρίς σταματημό για σχεδόν 5 λεπτά,να λέμε όμως ότι δεν είχε πάρει αναπνοή για 5 λεπτά εγώ πάντως δεν θα άντεχα,θα είχα πέσει κάτω σε κώμα ή αλλίως θα είχα πεθάνει.

Τότε είπε κάτι για Έρωτας,και πετάχτηκα...

Εγώ-Ο Ερωτάς δεν είναι κακός απλώς μπορεί να σε πληγώσει,καμία φορά.Εξαρτάται το άτομο, τώρα που το λέμε και να σου πω την αλήθεια εξαρτάται και ηλικία.Αλλά επίσης και το πόσο όμορφως ή άσχημος είσαι!Πρέπει να έχω δίκαιο έσυ την λες,δεν έχω δίκαιο ε... γιατί είναι και η εμπιστοσύνη τώρα έχω πιστέυω δίκαιο,εσύ τι λες?

Πριν προσπαθήσει να απαντήσει εγώ πετάγομαι και ξανά αρχίζω να μιλάω και να μην σταματάω,αυτό μαλλόν ήταν πάρα πολύ απαίσιο γιατί στην αρχή η πολύ λογού ήταν η Cami αλλά ξαφνικά έγινα εγώ...

Εγώ- Ναι,ναι έχω ένα μεγάλο δίκαιο αλλά ξέχασα να αναφέρω και ένα ακόμα μεγάλο χαρακτηριστικό σε μια σχέση είναι η Αγάπη που πρέπει να υπάρχει ανάμεσα στο ζευγάρι είναι το κάτι άλλο!Εντάξει νομίζω οτι αυτά είναι όλα.

Cami- Ναι,δίκαιο έχεις!

Λέει φοβισμένα.

Εγώ-Eυχαριστώ.

Leon- Αλλά δεν ξέρω πως είναι η αληθινή αγάπη,δεν την έχω γνωρίσει ακόμα.Μακάρι να την γνωρίσω σύντομα.Αλλά και εσύ δεν πας πίσω με τον Leon,φαίνεται οτι έχετε True Love.

Εγώ- Δεν το πιστεύω οτι υπάρχει Τrue love ανάμεσα μας αγάπη μπορεί,αλλά όχι True Love, σίγουρα οχι...Απλως είναι ενας θεος καταλαβένεις τι ενοοώ είναι ένα γλυκό μανάρι.

Cami- Καθόλου ερωτευμένη ναι φαίνεται αυτό.

Εγώ- Εντάξει λιγάκι μόνο...

Cami- Α,μόνο λιγάκι?????

Εγώ- Εντάξει είμαι πολύ ερωτευμένη με τον Leon,αλλά δεν ξερώ πως αισθάνεται.

Cami- Άκου που σου λεω στο τέλος θα είσαστε μαζί,θυμήσου τα λόγια μου...

Εγώ- Ναι,καλά..

Και γελάω.

Cami - Ακού που σου λέω και μην γελάς!!!!

Τότε στην άλλη γωνία περνούσε ο leon!Τότε τον είδα...

True Love Story and the new begin. (Book 1)Where stories live. Discover now