Η { Έξοδος }

66 7 10
                                    


Katrina-Τώρα αδέλφια, μας έρχετε η ευκαιρία να φύγουμε από αυτή την χαζό σπηλία.Αλλά θα πρέπει να είμαστε ενωμένοι δεν θα ξέρουμε ακόμα ... τι έχουμε να αντιμετωπίσουμε.

??1-Έχεις δίκαιο αλλά τι θα κάνουμε με αυτήν?

??2- Δεν έμαθες τίποτα από εμένα, απλώς θα την κάνω η ένα ωραίο και νεογέννητο vampire ή θα την σκωτώσω.Έτσι και αλλίως δεν με νοιάζει τι θα πάθει αλλά ούτε και τι θα γίνει.

??1- Οκ.Και θα μας είναι και βάρος, καλύτερα.

Το ακούω έγω αλλά έκανα ότι κοιμάμαι.Και σκεφτόμουν ότι μόλις θα έρθει ώρα θα τους σκωτόσω.Μετά από λίγη ώρα βρίσκουν το τρόπο να βγούνε έξω.Και τότε κοντά μου έρχαιτε η αρχηγός τους...

Katrina-Ακού,δεν θα πονέσει..

Και την καρφώνω με ένα γυαλί .

Και τρέχω να φύγω από εδώ, και να πάω να βρω τα παιδιά.

Έτσι έτρεχα όσο γρήγορα μπορούσα για να μην με ποιάσουν τα vampire που με κυνηγούσαν.

Αφού έτρεχα και έβλεπα πίσω μου αν με ακουλουθούσαν, σε λίγα λεπτά πέφτω πάνω στον Leon.

Εγώ- Συγνώμη.Αλλά και χαίρομαι που σε είδα.

Leon- Και εγώ.

Και με αγκιαλίαζει.

Εγώ- Ειδά κάτι που δεν θα το πιστέψεις...

Leon-Τι?Έλα πες μου.

Εγώ-Είδα και χτήπησα βρικόλακα.

Leon-Τι???

Εγώ-Ναι και το χειρότερο είναι ότι με δάγκωσε κίολας η αρχηγός τους.

Και του δείχνω το δάγκωμα στο χέρι μου.

Και τότε με πέρνει κοντά του. Και με κοιτάζει στα μάτια και μου λέει.

-Δεν θα θυμάσε τίποτα για τους βρικόλακες και θα λες μόνο ότι κάποιος σε έβαλε σε μια σπηλία και κατάφερες να ξεφύγεις. Επίσης δεν θα Θυμάσε τίποτα για το δάγκωμα.

Και προχωρήσαμε προς το δάσος που βρισκόνταν τα παιδία, και κάνουμε μια αγκαλιά...



True Love Story and the new begin. (Book 1)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora