Bugün yine okula gittim. Her gün olduğu gibi. Ömer yine salaktı, zaten her zaman salak.
İlk ders matematikti. Ömer, Ebru'nun saçına silgi tozu attı. Resmen silgi tozlarını aldığı gibi Ebru'nun saçına attı. Allah'ım ne olursun şu Ömer'den kurtulalım ya gerçekten artık YETER.. Ve matematik hocası geldi. Ebrunun neden ağladığını sordu. Hemen Sıla cevap verdi. Dersin 10 dakikası Ömer salağı olayı ile geçti. Bende Sena ile Konuşmaya başladım hocanın bize baktığını gördüm be hemen hocaya baktık. Tahtaya işlemler yazdırıyordu. Bizde konuşamadığımız için hemen defter sayfası çıkardım ve yazışarak konuşmaya başladık. Konuşmak yasaksa bizde yazışırız. Tam bu sözü Sena'ya söylediğimde "Zaaaaaaa" dedi. Allah'ım ya bu kız bir gün elimde kalıcak ama ne zaman acaba.:)
Neyse dersi dinlemeye devam ettik. Hocanın tahtaya yazdıklarını bizde deftere yazdık. Çıkış zili çaldı(okul ne zaman bitti) hemen eve gittim. İpadıma sarıldım.. Hemen sosyal medyaya baktım. Sonra mesajlar gelmişti onları falan okudum. Saat geç oluyordu. Hemen ödevlerimi Yaptım, ve de konu tekrarlarımı. Sonra çantamı hazırlıyordum ki, türkçe dosyama baktım acaba fotokopi var mıydı diye. Bide ne göreyim 2 tane fotokopi varmış, 2 tane...
Aman Allah'ım nasıl da unutmuşum. Aklımdan uçup gitmişti. En azından dosyama baktım eğer bakmasaydım ben bitmiştim. Ve Türkçe dersi yarın İLK 2 SAATTİ.
Hemen yapmaya başladım. İlk fotokopi anlam kayması ile ilgiliydi. Aslında anlam kayması kolay bir konuydu. Ilk gün anlamamıştım, ama eve gelince tekrar ettiğimde anlamıştım.
( Neyse işte )
Ilk fotokopiyi bitirdim. İkinci fotokopi ise, noktalama işaretleri ile ilgiliydi. Tam onu yaparken annem geldi;
-Kızım, hadi ama yatmadın mı? Bak saat geç oldu ama. Sonra sabah da kalmamıyorsun. 10 dakika süren var. 10 dakika sonra yine geleceğim. O zaman lütfen yatağına girmiş ol tamam mı bitanem?
-Tamam anneciğim❤️
Annem gider gitmez, hemen fotokopimi bitirmeye başladım. En azından sorular testti. Hepsini bitirdim. Sonra çantama koydum. Sonunda bitti o kadar çok mutlu oldum ki. :)
10 Dakika'nın dolmasına çok az kalmıştı. Hemen yatağıma girdim. Tam bu sırada annem geldi. Hemen kıkırdamaya başladım.
-Seni gidi seni!! Sen yatağına daha yeni mi girdin?
-Bilmem ki annem :) :)
-Neyse iyi geceler fıstığım. Erken yat ki erken kalk değil mi?
-Evet anneciğim haklısın. Sana da iyi geceler. Aaa anne saat..
-Saati ben kurdum bitanem. Hadi artık uyu.❤️
Dedi ve ışığı kapatıp gitti.. Gerçekten artık yatmam gerekiyordu. Gözlerimi kapattım ve uyumaya çalıştım....♦️♦️♦ ️Bu bölümü umarım beğenmişsinizdir. ♦️♦️♦️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
--Eylül'ün Hayatı--
ChickLitEylül'ün başından geçen olaylar. Okulun ilk gününde neler yaşadı? Yeni sınıfı nasıl? Ve daha çok şey..