Evet uzun zamandır yazmıyorum özür dilerim.Ama 15 tatilde guzel seyler yazmayı planlıyorum. Neyse umarım beğenirsiniz. Ayrıca sevdiğim çocuğun takma adı Satürn olacak ckcklfsc o
Okul açıldığından beri eski sınıf arkadaşlarımla olan konuşmalarımızı kesmemiştik. Hâla görüştüğüm kişiler de var. Ve iyiki varlar. Ve bi kız varki, her teneffüs onların sınıfına gidiyodum. Şuan da gitmeye devam edıyorum. 1 hafta önce o sınıftan birisinin beni sevdiğini ögrendim. Çok ama çok şaşırdım. Ve 10 gün sonra bana çıkma teklifi etti. Bende oha falan dedim ama tabiki kabul ettim. O gun o kadar guzeldiki hiç unutamıyorum unutmam da imkansız. Ertesi gün okulda yanına gittim. Tam Konuşamadık bile. Sonraaaa öğle arası oldu ve koridorda cam kenarında olduğunu görünce yanına gittim. Naber falan dedim. Tabi Sena'da onların sınıfına gitmiş kapının arasından bize bakıyordu zcsfkfcs.
O kadar utanıyorduk ki birbirimizden anlatamam. Anlatılmaz yaşanır öhö öhö ksklşcs.
Neyse sonra Elif'i merdivenlerden çıkarken gördüm elinde sakız vardı "Eliiiif banada sakııız" diye bağırdım. Ve yanımda Satürn'ü gördü ve hemen "oooo" Dedi bizde birbirimize bakıp güldük. Neyse Elif gitmişti şükür. Bense Sena'ya bakıp gülüyodumki, Satürn bana bakıyordu "tamam ciddi olucam kusura bakma" dedim. O ise "Hayır Gül, çünkü gülmek sana çok yakışıyor" Dedi. O kadar utanmıştım ki.. Bende teşekkür ettim:)
2 hafta geçmişti 2 haftadır beraberdik. Kapıya çıktığımda onu kızlarla konuşurken görünce çıldırıyordum. Kapıyı hızla çarpıp sınıfa giriyordum. Satürn onu kıskandıgımı farkındaydı. Ama yinede kızlarla konuşuyordu.
Neyse kurstan önceki teneffüste onla konuşmak için yanına gittim. Ama bu sefer koridorda konuşmadık. Aşağı inip orda konuşmaya karar verdik.. Ve gözlerinin içine baktım
-Sen niye kızlarla konuşuyorsun?
-Bilmem. Senin erkeklerle konuştuğunu görünce bende kızlarla konuştum işte.
-Ya ama yanlış anladın. Eğer Emre'lerle konuşmamdan bahsediyorsan, ki ondan bahsediyorsun. Sınavla ilgili konuşuyorduk
-Konuşma kıskanıyorum seni ama sevgilim, sen sadece benimsin.
Bunu duyunca daha çok sevmeye başladım jfkvmdö. Ve tekrar ona bakarak
-Elimmden geldiğince erkeklerle konusmicam. Sende kızlarla konuşma,çünkü sen yalnızca benimsin. Seni kimseyle paylaşamam üzgünüm.
Veeeeeeee işte o annn....... Elimi tuttu.. O kadar güzeldikiii. İlk kez el ele tutuşmuştuk mutluydum.. Ve sınıfın camına baktım camda erkekler,kızlar kısaca bizim sınıf camdaydı. Allahım ne var yani iki arkadaş oturuyorduk. Bizi arkadaş düşündüklerini düşünerek.
Satürn'e artık kalkalımmı ne dersin kursumuz matematik diyince kalktık. Sınıfa doğru yol alırken "Sınıfına gir dışarı çıkma sakın kızlarla muhattap dahi olma" dedim oda "Tamam konuşmam dışarı da çıkmam, ama sende erkelerle konuşma dışarı çıkma tamam mı sevgilim?" Tamam deyip gülerek Sena'nın yanına gittim. Hemen ne konuştunuz ne konuştunuz Dedi. "Ya onla konuşma,bunla konuşma" dedik işte."
-Sadece bumu yani? Ben pek inanamadım ama neyse hadi. Şey Eylül çıkışta buluşsak ne güzel olurdu dimi?"
-Aynen ya. Aslında yanımda telefonum var annelerimizi arayıp sorsak mı bize gelirsin sonra gezeriz falan?"
-Oha telefonun yanındamı aman Ayşegül duymasın hocaya ispitler falan"
-Hadi çabuk perdenin arkasına gidelim orda arayalim. Ama acele etmemiz gerek dersin başlamasına sadece 10 dakika var.
-Alo anne şey biz çıkışta Sena ile buluşmak istiyoruz. Çıkışta bize gelseee olur mu evdemi olacaksın?
-Evet evdeyiz ama Sena'nın annesinin haberi Varmı ki?
-İşte annesinin haberi yok bi anda karar verdik biz. Sen arayıp haber versin daha doğrusu izin koparsan ne güzel olurdu dimiii?
-Tamam tamam ben izin alırım oldu bilin siz.
-Çok çok teşekkür ederim anne hadi baybay.
-Sena çıkışta bizdesinnnn
-Oley oley be sonunda buluscaz.
Ders zili çalmıştı. Ders müzikti relax kapıda durabilirdik öheha. Senayla kapıya çıktık. Ben saturnu kesmekle mesguldum. Hocanın geldiğini görünce ona gülümseyerek içeri girdim. "Hoca geliyoo" diye bağırdı Beyza.Ders bitmişti daha doğrusu okul bitmişti. Senayla yurumeye başladık arkadan eylül diye biri bagriyodu. Bu.. Bu saturndu. Onu bekledim. Yanimiza geldi. Beraber yuruduk biraz. Yollarımız ayrılıyordu. Yarın görüşürüz diyip. Uzaklaştık eve varmıştık. Yemek yedik. Sonra odama geçip giybett yaptık öhehaha. Akşam olunca abisi almaya gelmişti. Yarın görüşürüz artık deyip öptüm😀
Bu gün çok güzeldi bi o kadar da yorucuydu. Akşam yemeğimi yiyip ödevleri bitirip birazda test çözdükten sonra, telefonuma bir saat kadar baktım. Sonra renkli isiklarimi açıp yatağımda biraz kitap okurken uykuya dalmıştım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
--Eylül'ün Hayatı--
Literatura FemininaEylül'ün başından geçen olaylar. Okulun ilk gününde neler yaşadı? Yeni sınıfı nasıl? Ve daha çok şey..