~Marka Elçisi~

923 67 21
                                    

Amitabh Bachchan Aamir Khan'ın Yerine Marka Elçisi Oldu !

Incredible India kampanyasının marka elçisi olan Aamir Khan'ın yerini Amitabh Bachchan aldı. Hepimizin bildiği gibi Aamir Khan en son hoşgörüsüzlük var dediği için tepki çekmişti ve hükümetin Aamir Khan ile sözleşmesini bu yüzden sonlandırıldığı düşünülüyor.
Aamir Khan konu ile ilgili şunları söyledi.
Aamir Khan : '' Geçtiğimiz son 10 yılda Incredible India (İnanılmaz Hindistan)'ın marka elçisi olmak onur ve memnuniyet vericiydi. Ülkeme hizmet etmek mutluluk vericiydi ve her zamanda bunun için hazır olacağım. Şimdiye kadar yaptığım film ve kamu hizmetlerinin hepsi ücretsizdi ve bana herhangi bir maliyeti olmadığını açıklığa kavuşturmak istiyorum.Ülkeme hizmet etmek benim için her zaman bir onurdur ve hep de öyle olacak. Herhangi bir kampanya için marka elçisine ihtiyaç olup olmadığına karar vermek hükümetin insiyatifindedir, ve eğer böyleyse olmalıdır. Ben hükümetin benim hizmetlerimi devam ettirmeme kararına saygı duyuyorum. Eminim ki onlar ülke için en iyi olanı sağlamak için gerekli adımları atacaktır. Ben marka elçisi olsam da olmasam da Hindistan inanılmaz olarak kalacaktır ve öyle de kalması gerekir.'' dedi.

AAMİR KHAN!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin