Aamir Khan, Neerja Filminin Özel Gösterimine Katıldı.
Aamir Khan bu akşam Neerja filminin özel gösterimine katıldı. Neerja filmi, başrolünde Sonam Kapoor'un oynadığı gerçek bir hikayenin anlatıldığı bir film. Rehin alınan bir uçaktaki hostesin kahramanlık öyküsünü anlatıyor. Aamir Khan daha önce de filmin tanıtımlarında Sonam Kapoor'a destek olmuştu. Bu akşam Aamir Khan film çıkışında gazetecilerle röportaj yaptı. Kendisine filmi beğenip beğenmediği sorulduğunda, filmi ilk kez seyrettiğini ve çok beğendiğini söyledi. Filmin yönetmeni Ram Madhvani'nin yakın arkadaşı olduğunu söyleyen Aamir, kendisinin çok başarılı bir yönetmen olduğundan bahsetti. Ayrıca filmin hikayesinin de herkes için ilham verici olduğunu, cesur bir kızın gerçek hikayesini anlattığını ve cesaret duygularını ateşlediğini belirtti. Herkesin korkuları olduğunu, önemli olanın bu korkulan zamanlarda nasıl cesaretle hareket ettiğimiz olduğunu anlattı. Aamir'e kendisinin de korkularının olup olmadığı soruldu. Bunun üzerine Aamir tabiiki kendisinin de korkuları olduğunu, sevdikleri, çocukları ve eşi iyi mi diye sürekli merak içinde olduğunu, onlara bir şey olmasından korktuğunu söyledi. Sonam Kapoor'un da çok iyi bir performans sergilediğini söyleyen Aamir, Soonam'ın geleceğinin çok parlak olduğunu, kendisinin çok yetenekli bir aktris olduğunu vurguladı. Daha sonra dün akşamki yangınla ilgili sorular soruldu. Aamir tekrar Mumbai Polisi ve İtfaiye ekibinin çok başarılı bir iş çıkardığından bahsetti. Eğer yangın çıkmasaydı, ünlü bir Marathi şiiri olan ve 13. yüzyılda Sant Dnyaneshwar'ın yazdığı Pasayadan isimli şiiri okuyacağını söyledi. Gazeteciler bu şiiri Aamir'den dinleme şansını kaçırdıkları için üzüldüklerini söyleyince de Aamir, şiiri kaydedip Facebook sayfasından paylaşabileceğini söyledi. Yaklaşan filmi Dangal ile ilgili de sorular geldi tabii. Aamir oynadığı karakterin gençliğini canlandırabilmek için 25 kilo vereceğini ve 3 ay içinde Ghajini'deki gibi bir görünüme ulaşması gerektiğini söyledi. "Mahavir Phogat gençken olimpik bir güreşçiydi ve Sushil Kumar gibi bir vücudu vardı" diye ekledi. Bu arada yine güreşle ilgili olan Salman Khan'ın Sultan filmini sormayı da ihmal etmediler. Aamir, Salman'ın çok güzel filmler yaptığını, Sultan'ı izlemek için de sabırsızlıkla beklediğini vurguladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AAMİR KHAN!!
Non-FictionBu Kitap Aamir Khan Hakkında Bilgiler İçermektedir İyi Okumalar Aamir'aller :) :)