M-am trezit de dimineata a doua zi.Prima intrebare din capul meu a fost,,De ce nu m-a trezit mama?,,Apoi cu lacrimi in ochi mi-am dat seama ca niciodata nu o va mai face...
M-am dat jos din pat si l-am vazut spre surprinderea si enervarea mea pe Angel care statea pe marginea patului meu langa mine.
-Ce faci aici?l-am intrebat eu nervoasa.
-Te pazesc , a raspuns el calm.
-In timp ce dorm?Ce mi se poate intampla?Ma sufoca cineva cu o perna?Sti ceva?AFARA!!!!!
-Dar...
-Iesi!
Iar dupa o cearta putintel mai lunga a iesit si m-a lasat singura in tristetea mea.
Am facut dupa ce m-am mai linistit un dus rapid apoi m-am imbracat.
Am ales o rochie fara bretele neagra stransa pe corp care apoi cadea in mii de volanase si balerini negri.Parul blond l-am lasat sa cada in buclele sale naturale si ei bine cu greu nu m-am machiat...Am coborat apoi in linistea de jos...
Am mers apoi spre mare,dorinta parintilor nostri a fost sa ii aruncam cenusa in mare,Christian parea vizibil indurerat asa ca m-am apropiat de el..
-Ce dorinta prosteasca,nu?Adica....sa nu ai un mormant la care sa plangi sa nu ai unde sa aduci flori....
-Marea este un bun ascultator...
Am aruncat apoi dupa slujba , trandafirii albi in mare...Aveam un sentiment neplacut...ca acela in care simti ca a murit o parte din tine...Eram sigura ca ei bine niciodata nu o s-o mai vad pe mama ca n-o sa mai am parte de imbratisarile ei....,iar tata...Tata!Ei bine ce a facut este de neiertat...William a fost un tata mai bun si intelegator decat cel real si ...mi-am dat seama prea tarziu...din pacate.........
Fara sa imi dau seama cand m-am trezit din gandirea mea profunda eram in bratele lui Christian cu barbia sa in barul meu
-Totul o sa fie bine,mi-a soptit.
As fi vrut sa il cred desi nu puteam....
Acasa Angel s-a tinut peste tot dupa mine...Ok devenea enervent!Totusi,spre norocul meu m-a salvat tata spunandu-mi ca el si Lia -logodnica sa- ma asteapta sa vorbim in birou.
Nu -mi mirosea a bine dar faceam orice sa scap fie si doua minute de Angel.Baiatrul ala ma sufoca,isr daca incercam sa vorbesc cu Christian se baga si el imediat....Hmmm ei doi par sa fie dusmani....Ma intreb din ce motiv...
Am trecut pragul biroului.
Am avut o discutie luuunga cu tata si ei bine sfarsitul a fost unul devastator.A ajuns la concluzia ca ei bine sa stau in aceasta casa nu era de nici un folos acum ca maam murise reusisem totusi sa il onving sa ma lase sa imi termin anul aici ...desi imi doream sa raman sa stau cu prietenii mei sa imi termin aici macar doar liceul....Dar se pare ca o anumita scorpie adica Anemona - logodnica lui- l-a convins sa nu imi faca toate poftele de fetita resfatata si sa nu mai fie tatal meu de dinainte...Mda viata e cea mai mare curva posibila dar de asa e ea...Si cireasa de pe tort Ea va trebui sa ne verifice zilnic adica sa aproape locuiasca cu noi cand are timp ,tata neputand veni din cauza afacerilor....Minunat ,nu?
-Mda, saraca Alessia odata cu moartea tatalui vitreg si a mamei sale biologice viata sa se va schimba nu tocmai in bine...Ci in rau-
Nu aveam de gand ca Angel si Christian sa afle despre acest fapt deocamdata,imi doream sa fiu singura, sa fiu departe si ei bine, sa fiu normala....Cat ceream?Dupa legile mele?Nimic.Dupa legil.e De Sus?Mult.
M-am dus in camera mea, era seara...Prima seara in catre nu luam cina cu mami si William.Prima seara in care eram cu adevarat constienta ca imi lipseau si ca niciodata nu se vor intoarce....Niciodata...
Cand m-am sruncat in pat Angel tocmai iesea din baia Mea...A Mea!!!!!!!Si purta doar un prosop.Muschii sai erau... O Doamne!Salivam si avea un par asa dragut si ochii...Dar bineinteles Christian era mai perfect....Si spre bucuria mea el nu imi viola intimitatea...
-Stii eu tocmai vreau sa plang singura daca se poate!?Deci...
Am spus aratand cu capul spre usa...ar spre surprinderea mea el a venit si m-a luat in brate.
-Poti sa te descarci pe mine...mi-a soptit.
Si atunci in camera mea intunecata a patruns o raza de lumina.Usa s-a deschis si de partea cealalta era Christian care a ramas socat la scena care se petrecea.Angel in prosop jumate desbracat,iar eu in rochia mea lunga stabd in bratele lui...Mda...Cam fierbinte scena,hm?
-Scuze de deranj!a zis si a inchis usa.
Am vrut sa ma duc dupa el dar Angel mi-a soptit la ureche ca raspuns la gandurile mele
-Lasa-l!
Am auzit apoi usa de la intrare trantindu-se si apoi una dintre masinile din garaj gonind pe sosea.Christian nu va dormi in aceasta noapte acasa...
-Stio eu as vrea sa ma schimb sui sa dorm, adica e tarziu si ei bine poti dormi in camera de oaspeti.
-De unde stiu ca nu vei merge dupa el?m-a intrebat.
Trebuie sa recunosc, ma gandisem sa merg dupa el ,dar ei bine sunt sigura ca bva merge in nu stiu ce club si isi va petrece noaptea cu vreo curva ieftina numita animatoare...
-Nu voi merge.P...Promit!
Auzind acestea a tresarit si a plecat.Cand am ramas singura mi-am luat pijamalele si mi-am bagat castile de la i-Pod in urechi ascultand melodii triste...Asa cum era viata mea acum si ceva imi spunea ca nu se va schimba prea curand...
CITEȘTI
Memoriile Iadului
FantasyPentru Alessia o fata de saisprezece ani care obtine ce vrea si are tot ce isi doreste faptul ca parintii sai au divortat ,iar mama sa s-a recasotarit inseamna iadul pe Pamant,dar situatia se schimba atunci cand apare fratele ei vitreg,arogantul Ch...