Turkiye de 7. gun

61 5 0
                                    

Aylin ve Selena ; Elif ile Helena ve Ruzgar ile Tommy iyi anlasmislardi . O gun Selena ve Aylin nin okuldan  donerken aralarinda bir konusma gecti:
Selena:
- Sana bir sey soyliyecegim. Ama digerlerine soyleme . Bak senin zekan mukemmel duyudum ki esrarengiz gizemleride cozuyormussun. Peki ,sana ASHERT denen bu gizem kitabini gostersem ?
Aylin dona kalir ve :
- Keske bunu ellemeseydin . Bu Esrarengiz Gizem adli olaylarin yazildigi gunluk . Gelecegi bilir . Ve bu ise karisan herkesin bas harfi buraya yazilir . Farkinda misin bilmem ama burada hepimizin bas harfi var. Bu demek ki herkes bu olaylarin icine dusecek ... Devami belli OLUM ama ben olmiyicem tamam mi boyle olaylara karismak istemiyorum .Evet, seviyor olabilirim ancak bu bu olaylara karisicam demek degildir . Uzgunum Selena . Senle devam etmeyi goze alamam . Sonucta sonunda olum var . Hatirlamisken sen sen o kitabi okumadin dimi ? (yuzunu burusturur )
Selena gozlerini Aylin den kacirir ve :
- Okusam ne olurdu ki. Sonucta bir kitap , icinden cin falan mi cikicak ?
Aylin ( kuplere binmistir )
- Bunca yildir hep esrarengiz gizem okuyan biri olarak bunu bana soyleme ! Evet icinden cin cikmayacak ama lanet cikicak . Lanet demek : Cin , Korku , Gizem, kotu olan hersey demek . Belki simdi bana inanmayacaksin ama o kitabi okuyan kisinin basina gelecekler dunyadaki en buyuk azap olarak aniliyor. Yani gelecekte . Uff sen bunu anlamazsin . Her neyse bu isin sonunda Olum var anliyosun ? Eger ki gizemi cozmek istiyosan git ogren ve gel diyemiyicem . Cunku gidis var donus var . Bu kitap uzun zamanlardir ormanlari yok eden insanlar ve etrafa kotuluk verenler icin yazilmistir . Ormana giren tum insanlar ozelliklede bu kitabi okuyanlar laneti kendilerine cekecek. Simdi bana soyle bunu senden baska kim biliyor ?
Selena :
- Sen boyle bir durum olsa Elife soylemez misin ? Bende Helena ya soyledim . Yarinda Tommy e soylemeyi planliyorum .
Aylin cildirircasina :
- Eger bunu 6 kisiden fazlasi ogrenirse tum insanlik duymus sayilir belki beni anlamiyorsun ama sirf seni sevdigim icin gelmeyi kabul  ediyorum. AYYEM sozu ( Aylinin Yemini sozu demektir . Aylin bunu kendisi bulmustur ve bu sozunden geri donememektedir .) Ancak bu iste hepimiz variz . Ozellikle de Helena bunu 2 . kisi olarak biliyor ve Helena da bu olayda yanabilir .

Esrarengiz GizemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin