Ormana gelmislerdir.
Ormana ilk ayak basan Tommy olmustur. Tommy sol ayagini ormana koydugunda sanki ormanin itme gucu varmiscasina bir anda geri cekildir ayagi . Neydi onu geriye ceken. Ruzgar tam ayagini basacakken Tommy bagirarak :
- Sakin deneme kanka . Itiyor bu beni . Yani hala ne oldugunu anlayamasamda sanirim o kitap bizi lanetledi . Bak istersen dene ama korkuyorsan deneme yani sen bu isle...
Aylin Tommy nin sozunu kesti :
-Bu kadar lafa gerek yok . Haydi ele ele kol kola ayni anda daima hep beraber AYAK BASIYORUZ .
He beraber ayak bastilar ve onlari iten hicbir gucun olmadiginin farkina vardilar .
Aylin ve Selena onde gidiyorlardi. Aylin :
- Burda duralim .Sen Selena , kitabi acmissin artik yani ilk once acip laneti kaldirmis sayildin . Aman her neyse sanki dediklerimi anliyorsunuz da . Simdi bu kitabi acarak 67. sayfayi acin ve benden baska hickimse buna bakmasin .Eger ki bakarsaniz ne alakadir bilemem ama bu ormandan baska bir dunyaya gidebiliriz. Ay Allah ima sukurler olsun ki iyiki bu kitap hakkinda bilgiler edinmisim .
Daha sonra Aylin ASHERT kitabini acar ve 67. sayfayi bulur . Ardindan kelimelerii okumaya baslar . Her kelimesini okuyusunda kargalar agaclardan ucmaktadir. Bu is boyle guzel giderken kafasina karga pisligi gelen Helena gozlerini acarak ciglik atar ve atmasiyla beraber olanlar olur. Orman sabah ki aydinligindan hic bir eser gostermemek icin saklamis ve karanligini getirmisti. Ayrica orman , ormanda deegismisti ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esrarengiz Gizem
AbenteuerEsrarengiz olaylari cozumlemek isteyenler icin . Biraz sizi zorlayabilir