(Aylin ve Selena iki olayda sok olmustur. Ozellikle az once yasadiklari olay onlari derinden sarsmistir.)
(Sok olan Aylin ve Selena istemsiz bir bicimde geri geri arkaya gitmekedir. Baslarini 230 derece donduren Tommy ve Ruzgar simdi tam 360 derece dondurmustur ve bedenleri arkaya kafalari one dogru bakmaktadir. Selena bu duruma sahit olduktan sonra gozlerini kapamis olan Aylin e gozlerini acmamasi gerektigini soyler. )
Ayln geri geri giderken bir anda bir aci ile gozlerini acar .Sirtini duvara vurmustur . Ancak sirtini vurmasindan daha kotu olan sey ise Aylin in Ruzgar ile Tommy i gormesidir. Aylin, Tommy ile Ruzgar i gorur gormez ciglik atar ve :
- Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Imdatttttttt ! Burada Basidoner ler var !! Yardim edinnnnnnnnnnnnnnnn aaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaa!
Helena bunu duyar duymaz tutundugu sac koklerinden tek elini birakir ve n"oluyor anlaminda Selena ya dogru el kol hareketi yapar. Selena Aylin i susturmaya calissada basaramaz . Artik tek care Helena dan yardim beklemektir . Helena yeniden neler oluyor anlaminda el kol hareketi yapar ancak gitgide kuculmektedir . Selena korkar ve su an anlatamam anlaminda "saa" hareketi yapar. ( Ellerini kafasina goturerek parmaklarini SIklatmak) ( saa : su anda anlatamam )
Helena bu hareketi gorunce kotu bir seyler oldugunu sezer ve ortaligi izlemeye baslar ancak hala kendisinin tamemen kuculmesine 3 saat kaldigini bildigi halde...
Selena , Aylin i durterek :
- Ben oyalayayim senkitaba bak , kitaba !
Aylin onay verir ve Selena bir adim one cikar . Bu arada Tommy ve Ruzgar hala ters halde Helena ve Selena ya bakmaktadir. Ruzgar kendilerine dogru gelen Selena yi gorunce hemen ayaklanir ve onunla beraber Tommy de . Daha sonra bir anda Selena durur. Tommy , Selena nin uzerine gitmeye devam eder ve aralarinda tam uc metre kala durur . Ve Tommy e ait olmayan bir ses ile :
- Noldu kucuk kiz . Nutkun mu tutuldu ? Grubunun basinda liderlik taslamak kadar kolay degil bizimle ugrasmak .
Tommy bunlari soylerken kafasini duzeltmististir.
Selena iyice urperir ve arkaya dogru ilerler . Aylin in yanina varinca dudak ucuyla :
- Buldun mu bir seyler . Bunlarin icine seytan girmis sanirim . Korkuyorum
Aylin guzel bir haber verecekcesine :
- Korkma , bunlar Basidoner . Bunu zaten biliyorsun ama asil onemli olan olay su : Eger ki bunlarin ustune gidersen ve onlara cesaretli oldugunu gosterirsen yenilmezsin . Sana hicbir zarar veremezler tabii burada HA Suyu nun da etkisi var . Ama asil onemli olay : Onlarin uzerine dogru giderken gercekten cesaretli olmalisin . Yoksa yalandan cesaret yaparsan senin degil hepimizin isi biter . Hadi seni goriyim lider !
Selena bunlari dinleyip ileri dogru gitmeye baslar . Tommy yeniden konusur :
- Noldu kucuk kiz , noldu ? Korktun mu yoksa ? Ovvv kiyamam . Ruzgar baksana co korkmus Barbie Bebek. Hahahahahaah hoohohoahfo.
Ruzgar adini duyar duymaz kafasini duz cevirir ve bir anda hatta isik hizinda Selena nin yanina gelir . Selena bir anda bagrinarak :
- Ne korkacagim sizlerden ! Basin donuyor diye mi havan bu kadar fazla ha ? Ben senin gibilerin kat katini gordum . Simdi defolun , defolun . Korkum yok sizin gibilere !
Tommy masmavi gozlerini acarak :
- Soyle bakalim Barbie Bebek . O zaman neden elmacik kemiklerin kasiliyor , gozlerin kapanmak icin yalvariyor yada neden kollarin ve ayaklarin tir tir titriyor ?
Selena hemen geri geri gider ve :
- Aylin , korkumu nasil yenebilirim ?
Aylin , Selena nin eline bir sey tutusturur ve :
- Ic
Selena elindeki seyi hemen icer ve yeniden yanlarina gider . Ruzgar :
-Ne oldu ? Gene korktun ? Ah canim . Sana yazık .
Selena tam cevap verecekken arkasindan bir iğnenin vurulduğunu hisseder . Ve gozleri yavaş yavaş kapanır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esrarengiz Gizem
AdventureEsrarengiz olaylari cozumlemek isteyenler icin . Biraz sizi zorlayabilir