Üstelik tek ipucuda bu değildi. Ben kapıml uyumadan önce hep kapatırım. Ancak bu sefer kapı kapalı değil.
İşin ilginç tarafı kapalıda değildi. Kapı yerinden sökülmüş bir şekilde yere konulmuştu. Korkmaya başladım ben yanlız yaşıyorum!!
Pekala şu kapıyı bi incelemem lazım.
Kapının kenarlarında pençe izleri vardı. Nasıl olabilir bir ayı benim odama kapıyı söküp gelip, terliğimi kemirip yatağmın içine attı ve arkasında bi koku veya iz birakmadan evden çıktımı?
Benim oturduğum apartman 3 katlı ve 1+1.
Ben 2. katında oturuyorum.
bu çok anlamsızdı. Evi iyice kontrol ettim. Umrumda değil. Okula geç kalmıştım. Sanırım okulun bitmesine 2 saat kaldı. Artık gitsemde bir şey olmaz.Bugün evdeyim! biraz eğlenmem lazım.
Öncelikle birşeyler hazırlayıp kahvaltı yaptım. Sonrada bir film açıp izledim. Şuanda okulun bitmesi gerekiyor.
Arkadaşlarım beni dışarı davet etti. Sonrada niye okula gelmediğimi sordular. Bende buna karşılık. Uyanamadım dedim.
Tabiiki onlara kapıyı ve terliği anlatmayacağım !
Onların dışarı çıkma teklifini reddettim. Onları eve davet ettim. Bütün akşam film seyrettik. En sonunda dağıldılar. Artık uyumalıydım. Yarında bugünkü gibi geç kalamazdım.
Sabah oldu. Yine geç kalktım dışarı çıktım ve servisin gittiğini gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Adam Laneti [Seri]
WerewolfMerhabalar bu hikaye nin diğer hikayeler gibi korku değil. Daha çok seveceğiniz bir şey olacak :D Hepsini söylemeyeyim sürpriz olsun! :=] BU HİKAYE SERİ ŞEKLİNDEDİR