Hani bir kitap okumuştum. Kurtadamlarla ilgili. O kitapta kurtadamlar arasında yalnız olmadığımı öğrendim. Beni ısıran kurdun da bir kurtadam olmasını bekliyordum. En azından bunu kontrol edmeyi ondan öğrenebilirdim.
Aslında bakılırsa kurtadam olmak fena değil. Çok uzaktaki sesleri duyup, kokuları alabiliyorum.
Zaman geç olmuştu biraz acıkmıştım. Evdede bişey olmadığından ormana avlanmaya gitmem gerekiyordu. Biliyorum daha yeni kurtadam olduğumu öğrendim. Bu özellikleri test edmem lazım...
Şuanda ormandayım ve bi hayvan kokusu alıyorum. sonunda kokunun kaynağını buldum. Ölü ve yarısı parçalanmış bir ceylandı. Kalan kısımlarını yemek için yanına gittim.
Tam o sırada sırtıma bir şey battığını hissettim. Sanki bişey beni yakıyomuş gibi.
Sırtıma saplanan mızrağı çıkardım. Bunu kim attıysa attığına pişman olacaktı.
Arkamada bir adam vardı. Elindede bir yay ve mızrak vardı. Ona doğru koştuğum an beni zehirleyen bir ok attı. Uyandığımda sabah olmuştu ve hala ormandaydım. Ağacın birinde uyuya kalmıştım. Tekrar insana dönüşmüştüm. Şimdi eve nasıl gideceğim!
Ormanda kaybolmuştum. Neyseki hala çok iyi koku alabiliyorum. Ancak bi sorun vardı. Çok halsizim. Bana ok atan adam bana hiçbirşey yapmadan öylece gitmiş olamazdı.
Kolumda bir iğne izi vardı. Sanırsam kanımdan bi parça almıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Adam Laneti [Seri]
Manusia SerigalaMerhabalar bu hikaye nin diğer hikayeler gibi korku değil. Daha çok seveceğiniz bir şey olacak :D Hepsini söylemeyeyim sürpriz olsun! :=] BU HİKAYE SERİ ŞEKLİNDEDİR