Sanırım o adamların kim olduğunu ve nerelerde yaşadığını kurtadamlarla ilgili olan kitaptan bakmalıyım.
1 saat oldu artık evdeyim üstümü değiştirdim ve sıcak bir duş aldım.
O kitaba baktığımda kurt adamların 1600 lü yıllara dayanılan yıllarda kurt lardan gelen bir salgın olduğu ve bu kurtların köyleri ve kasabaları yağmaladığı söyleniliyormuş.
Tarihteki ilk kurtadam Norveç te bir hayvanın leşini yerken görülmüş.
Tabiiki kurtadamlar norveçte çoğalmışlar.
Avcılar denilen gümüş mızraklı adamlar her yıl
Norveçte 30 a yakın kurt adam bulup onları öldürüyorlarmış. Ancak Bu kadar 150 kiloluk cesedi ne yapcaklar ?Zaten halktan gizli tutmaya çalışıyorlar.
O yüzden Avcılar bağzı kasaplarla anlaşıp. Kurt adam etini Domuz eti diye halka keklemiştir.
Norveç polisi bu olaylardan haber alıp avcıları ve şu meşhur kurtadamları yakalamaya çalışmıştır.
Ancak tahminim gibi başarılı olamamıştır.
Avcılar aynı krallar ve padişahlar gibi ailecek yayılan bir işmiş ve bir avcı bu işi yapabilmesi için en az 50 kurt öldür mesi lazımmış.
Kurt avlamak kolay birşey değildir.
Aklımda sadece bir tek soru kaldı. Benim kanımı neden aldılar?
Normal şartlarda beni öldürmeleri lazımdı ancak öyle yapmadılar.
Bu sorunun cevabını almak için benim gibi birisini bulmak iyi olacak sanırım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Adam Laneti [Seri]
WerewolfMerhabalar bu hikaye nin diğer hikayeler gibi korku değil. Daha çok seveceğiniz bir şey olacak :D Hepsini söylemeyeyim sürpriz olsun! :=] BU HİKAYE SERİ ŞEKLİNDEDİR