După întâmplarea de Kaashik, Plo Koon a fost foarte prost dispus. Mereu se gândea o voce ii spunea "De ce maestre?! De ce?!".
Acesta a fost trist din acest motiv, dar fericit pentru Agen Kolar, deoarece acesta își găsise un padawan. Numele lui era Maya. Era o fata, specia umanoida. Aceasta a fost extrem de fericita atunci când și a făcut propria ei sabie laser. Era de culoare mov, cu un mâner din os de wampa. Aceasta avea o putere impresionanta, pentru vârstă ei. Aceasta nu asculta tot ce zicea maestrul ei, de multe ori ii încalcă ordinele și se aventura în lupte, pe care nu lu putea câștiga. Agen Kolar, supărat pentru aceste fapte, i-a spus ca dacă îi mai încalcă regulile, acesta îi va lua sabia. Maya, speriata din cauza tonului folosit de către maestrul Kolar, dar și de faptul ca ea e pe cale să își piardă sabia, îl atacă pe maestrul său, vrând sa îl omoare pentru ca îi impune reguli. Acesta se apară și pare impresionat de abilitățile Mayei dar nu a avut de ales, decât să cheme gărzile templului jedi și sa o închidă pentru trădare. Primi padawani, primele eșecuri pentru cei 2 maeștrii. Din fericire, Ki-Adi-Mundi îl invata excelent pe padawanul sau, acesta ascultând de maestru, dar alt punct forte este ca nu a intrat în nicio lupta cu Sith.
CITEȘTI
star wars old republic
Science FictionDrepturile rezervate pentru "star wars". Acțiunea se petrece înaintea războiului clonelor și înaintea morții lui Qui Gon Jin.