Okuldan çıkmıştık beyzayla dört beş saniye sinsice bakışmıştık eve gitmemiştik sokak sokak geziyorduk beyza bana iyi geliyordu. Aynı sınıftaydık her şeyi birlikte yapardık.... Telefonu çalmasıyla düşüncelerim uçup gitmişti.
"Evet yoldayım geliyorum!"
........
"Hayır tabiki de okuldan geç çıktık!"
Kesin annesiydi Beyzanın annesi böyle kızıyorsa benim annem kıyametleri koparırdı hele babam...Beyza dudak büzerek baktı bende öyle biraz ilerledikten sonra beyza kendi mahalesine gitti. Ben ise sesiz sokaklarda macera arıyacaktım.
Bu sokakta adeta akşam olmuştu. Kavga sesleri geldi oraya doğru ilerledim duvarın arkasına saklanıp oradan baktım. Adam yüksek sesle
"Sen bana nasıl ihanet edersin! Bence o güzelgözlerinle vedalaş!"
Ne yani öldürücekmiydi. Ah aman alahım onu vurursa çığlık atar kaçardım........ Biraz bekledikten sonra iki el ateş etmişti. Bağırarak koşmaya başlamıştım. Ama hızlı koşamıyordum. En iyisi saklanmaktı demirlerin oraya saklandım paslıydı. Ve 'uvv buz gibi!' Bir iki dakka sonra titremeye başladım. Okul eteği oldukça kısaydı lakostan bahsetmek bile istemiyorum.... Dişlerimin birbirine çarpması beni ele verebilirdi. Gittikçe yükselen ayak sesleri bir anda durdu adam yüksek sesle
"Üçe kadar sayıyorum bir.... İki.... Üç!"
"Süren bitti küçük kız çık hadi!"
Titriyordum. Dişlerim birbirine sertçe vuruyorde ve bir kez daha aynı sesi duydum.
"Çıkmıyorsun he! Beni belan olarak kabul et o zaman!"
Adımları tekrar yaklaşmıştı. Tam karşımda duruyordu. Siyah bir tişört giymişti ve bütün kaslarını ele veriyordu. Bana ters ters bakıyordu. Kolumdan tutup beni daha karanlık bir sokağa sürükledi yaşadığım şeyin şokuyla susmuştum. Ara sıra tökezliyordum. "Bırak beni!"
Gülüyordu. Merdiven vardı hızlıca inmiştik kapıyı kapatıp beni hızla yere fırlatı canımın acımasıyla inledim.yerden kalkıp
"Pislik herif benden ne istiyorsun!"
"Haha gördüklerini unutum sanma!"
"Ne görmesi neyden bahsediyorsun!"
Aslında her şeyi görmüştüm ya benide öldürürse lanet olsun' al sana macera Gözde!'
"Saf ayağına yatma!"
Beni duvara itmişti. Boynuma yapışmıştı. Hızlıca emiyordu kendimden geçmiştim. Emmeyi bıraktığında yere çökmüştüm. Acıyordu ve uyuşmuştı bedenimi saran korku şu kelimeleri söyletmişti.
"Lanet olsun niye bunu yaptın! Bırak gideyim!"
Bunu derken boynumu ovalıyordum. Ayağa kalkıp etraf baktım. Terk edilmiş bir kafeye benziyordu. Duvarda asılı olan tabloya kan sıçramış gibiydi. Masalara bıçak saplanmıştı. Sandalyeler yırtıktı ve onların üstündede kan lekesi vardı. Etrafa bakmayı kesip adama baktım.
"Bırak gideyim söz hiç kimseye bahsetmem!"
Gülerek "Zaten bahsedemezsin seni öldürürüm!"
"Tamam söz veriyorum ki....!"
Sözümü kesmişti. "Eee yeter be sus artık birde başıma sen çıktın!"
"Tamam bırak gideyim işte!"
Sinirlenmişti. Beni yere itiğinde düşmüştüm ve cam parçaları dizimi çok feci kanatmıştım. Acı içinde inliyordum. Yaram derin değildi ama akan kan ayakabıma damlanıştı. Adam eğilip tam dokunacaken "Çek ellerini pislik herif!" Diye çıkışmiştim. Acıyordu telefonum çalıyordu. Hızlıca elime alıp açtım ne yazık ki annemdi.
"Alo anne!"
"Kızım akşam oldu baban her yerde seni arıyor!"
"Hiii! Anne oyala ne yap et ben geliyorum!"
Telefonumun şarjı bitmişti. Adam bana bakıp
"Hiç bir yere gitmiyorsun!"
Gözlerimi iri iri açıp sesli bir şekilde
"Bak babamın nasıl biri olduğunu bilmiyorsun eğer seni görürse öldürebilir!"
Afalıya afalıya ayağa kalkmıştım."Lütfen!"
Cebinden çıkardığı telefonu bana verdi ve "Aradığımda açmazsan seni elimden baban bile kurtaramaz!"
"Teşekür ederim ve yardım edermisin!"
Kafasını olumlu anlamda salamıştı beni aniden kucağına almıştı. "Kucağına almana gerekyoktu!"
Susmuştu merdivenlerden çıkmiştik kapının önünde son model BMW vardı. Arka pıyı açık bindirdi. Ve yanıma oturdu.
* * *
Arabadan indiğimde arkamı dönmeden babamın yanına gitmiştim. Korkuyordum babam polisti bu beni tehlikelerden korumuyordu. Geçmişte kavgalarım çoktu babam adeta sinir küpüydü. Yanına vardığımda bana sinirle yaklaşıp omuzlarımdan tutup salladı ve bağırarak "sen nerdesin bu saate kadar cezalısın yarın okulunu değiştiriyorum. Ve servisle gidip geliceksin!"
Babamda en az benim kadar korkmuştu. "Hadi gidiyoruz!"
Kolumdan tutup hızla ilerledim afalıyordum. "Baba biraz yavaş olsan!"
Ayağım kanamaya başlamıştı inlediğimde arkasını dönüp dizime baktı. Sonrada bana "Dizine ne oldu!"
Ne diyecektim şimdi. Ne yazıki saçmalıycaktım. "Şey...okulda düştüm!"
"Öf sen çocuk değil bela makinasısın!"
Yürümeye devam etmiştik eve geldiğimizde annem kapıyı açmıştı. Telaşlı gözüküyordu. Babam kolumdan tutup içeri fırlattı. Babama sert bir bakış atıp odama gittim. Banyoya girip moraran yere baktım. Yüzümü yıkayıp içeri geçtim üstümü değiştirip bana verdiği telefona baktım. İlk verdiğinde inceleme fırsatım olmamıştı. İphone5
Bu adam delirmiş kim kime iphone5 verebilirdi ki? Aramalara bakmıştım. 'Oh aramamış' babamın polis olması beni bu beladan kurtaramazdı. O sırada içeriye annem girdi. Yatağıma oturmuştu o masmavi gözleriyle bana bakıyordu. Yanağını öpmüştüm. Annem normal sesiyle ". Gel yanıma otur seninle anne kız konuşalım."
Kafamı olumlu anlamda sallayıp annemin yanına oturdum. Ve annemi dinledim.
"Kızım bana anlatmak istediğin bir şeyler varmı?"
Aslında içimi dökmem lazımdı. Anneme iyicene dönüp anlatmaya başladım. İşe ilk şu sözlerle başladım.
"Anne senden çok özür diliyorum!"
"Niye kızım!"
"Anne ben okul çıkışı Beyzayla geziyordum. Hata bazen okulu ekip geziyor kavgalara gidiyorduk ben....ben böyle olsun istemedim."
Ağlıyordum anneme sıkıca sarıldım. Annemde ağlamıştı sarılmayı bırakıp gözyaşını sildim. "Anne sana ağlamak yakışmıyor!" Annemde benim göz yaşlarımı silip "sana yakışıyor mu sanıyorsun!" İkimizde gülüyorduk annemi çok seviyordum. Bana kızmayacağınıda biliyordum.
"Anne benim karnım aç!"
"Sofrayı hazırlamıştım baban yiyiyor hadi git sende ye!"
Kafamı olumlu anlamda sallayıp annemle birlikte mutfağa geçtik babam bana bakıyordu masaya oturup kaşağımı aldım ve babam halen bana bakıyordu. "Az önce telefonla konuştum okulunu değiştirdim serviside ayarladım okul üstünüde oturma odasına koydum birazcık kısa ama olsun sen alışıksındır!"
Babama şaşkınlıkla bakıyordum sadece yarım saatir annemle konuşuyordum ve yaptığı şeylere bak ben bunu Beyzaya nasıl açıklıycaktım. Susmuştum çünki babamla konuştukça dibe batıyordum. Yemeğimi bitirip oturma odasına okul üstümü almaya gitmiştim. Bilmediğim bir okulun kıyafetiydi. 'Ah ben şimdi nasıl yeni arkadaşlar edinicektim.' Okul üstümü alıp odama geçtim. Baya bir uykum gelmişti. Yorganımı kaldırıp içine girdim. Alarmı kurmayı da unutmadım. Gözlerimi kapayıp uyumaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Süren Bitti
Historia CortaOn yedi yaşında Gözde ister istemez garip bir yere düşüyor ve bu sırada Oğuzun kötülükleri arasında kayboluyor aa pes etmiyor. "Süren bitti küçük kız çık hadi!" Titriyordum. Dişlerim birbirine sertçe vuruyorde ve bir kez daha aynı sesi duydum. "Çıkm...