[OO5] Harry Styles

518 6 2
                                    

Als ik onder de douche weg stap, denk ik weer aan Daisy, Het mooie meisje die ik vanmiddag heb ontmoet.

Ik besluit haar te bellen. Om te vragen of ze mee gaat naar het terras. Ik loop mijn appartement uit.

'' Met Daisy Stone?'' hoor ik een bekende stem zeggen. ''Hey Daisy!'' zeg ik terug.

''Oh hey! Waarom bel je? Vraagt Daisy. ''Ik wou vragen of je meeging naar het terras, hier op de camping.'' Opeens zie ik Daisy staan. Ik loop langzaam naar haar toe. ''Daar ben ik Haha.'' Ik leg mijn handen op haar heupen. ''Je bent helemaal niet op het terras'' Fluister ik in haar oor.

Ik sla een arm om Daisy heen, ze kijkt me aan en bloost. 'Mag ik je wat vragen?' vraag ik. En ik stop met lopen. 'Daar ben je al mee bezig! . Maar oke' Ik schoot in de lach. En keek opeens weer serieus. 'Heb je een vriendje in Nederland?' Daisy bloost. 'euhm nee.' Antwoord Daisy. 'okedan. Just a question' Lach ik. En we lopen verder naar het terras.

Eenmaal aangekomen, vraagt Daisy aan haar ouders of ze het goed vinden dat Daisy en ik aan een ander tafeltje gaan zitten. Omdat er maar 4 stoelen bij het tafeltje staan. Haar vader vond het goed. Daisy loopt al naar een tafel. Ik loop haar achterna. Als ik er ook ben, trek ik een stoel achteruit en gebaar dat Daisy kan gaan zitten.

We zitten net en er komt meteen iemand aan die onze bestelling op wil nemen. We bestellen beide een cola.

Daisy is helemaal in gedachten verzonken, ik zwaai met mijn hand voor haar ogen.

Ze lijkt te schrikken. 'Sorry, ik was even aan het denken' zegt ze. 'Haha geeft niet.' antwoord ik . We kijken elkaar recht in elkaars ogen aan. Ze is zo mooi, haar ogen zijn zo mooi. Helderblauw. Nu ben ik degene die een hand voor mijn ogen zie zwaaien. 'Harry?' ik word wakker uit mijn dagdroom. 'waar denk je aan?' vraagt Daisy. ' Aan jou, en wat we morgen gaan doen.' Antwoord ik met een wenkbrauw wiebel. We schieten beide in de lach.

De avond ging snel voorbij. Daisy en ik praatten over van alles. Over Nederland. Waar ze vandaan komt . Over de band. En Daisy probeerde steeds te ontdekken wat we morgen zouden gaan doen. Maar dat had ik natuurlijk niet verteld.

Just a vacation/ Harry Styles / DUTCHWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu