ACI

124 11 6
                                    

1.BÖLÜM
Neydi bu şimdi hayatın bana verdiği ders falan mı? Nasıl bi dersti bu artık gitgide çöküyordum heryerim mosmordu babam ve annemin bana yaptığı tüm işkenceler her gün dayak yiyordum sebepsiz yere bile dövüyorlardı. Sadece ben değil bi arkadaşım vardı herşeyim elifim onun ailesi de Elif'i dövüyorlardı. Hayattan ikimizde bezmiştik. Ve biz daha lise 4 gidiyorduk kocaman kızlardık ama suratımız kollarımız bacaklarımız mosmordu insanlar fondotenleri sadece suratına sürer ama biz Elif ile suratimiza , kolumuza,boynumuza sürüyorduk.ikimizin de tek planı vardi o da üniversiteyi kazanıp bu evden uzaklaşmaktı. Çok acı çekiyordum. Şimdiye kadar Elif'ten başka hiç arkadaşım olmadı çünkü hep kıskandım onları benimde öyle bi ailem olsun isterdim çünkü. Şimdiye kadar hangi bir erkekle konuştuysam hepsi beni bıraktı. Ailevi sorunlarım yüzünden. Aslında artik canım yanmıyordu dövdükleri için alışmıştım çünkü. Ama bunlara rağmen okulun en çalışkanı bendim ne kadar çalışsam da annem ve babam benimle hiç gurur duymadılar. Ben sırf onlar benim hakkimda iyi şeyler dinlesinler kızlarının aslında hem zeki hem de çalışkan olarak bilsinler istedim ama karnemde olan her bir zayif için dayak yedim. Zayıf dediğim 3dü.
4den aşsagi notum olmayacaktı işte. Ailem hep beni hor gördüler. Hayatımda güldüğüm anlar o kadar az ki ve her güldüğümde yanımda olan tek insan "Elif" beni güldürebilen zor zamanımda yanımda olan onu hiç bi sözle anlatamazdım. Çünkü benim her anımda yanımdaydı ailem yoktu benim. Bazi kişiler çok güzel olduğumu söylerler ben de kendimi beğeniyordum simsiyah saçlarım masmavi gözlerim vardi. Saçlarım çok uzundu ve onlara çok özenirdim. Çoğu kişi kıskanırdı. Ben de nazar etmeyin derdim. Ama öyle zamanlarım oldu ki kesip atmak istedim saçlarımı. Bi kaç ay sonra üniversite sinavına giricektik ve benim çok çalışmam gerekiyordu.
Ben kafede çalışıyordum ama bundan ailemin haberi yoktu. Onlardan gizli para biriktiriyordum. Çünkü sinavi kazanırsam bana çok lazim olacakti. Elifle birlikte bulmuştuk işi. okula yakındı anneme okuldan geç çıktığımı ve kütüphaneye gittiğimi söylediğim için birşey demiyordu.

ACIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin