Cebimden ekranı siyah telefonumu çıkarıp saçlarıma tekrar baktım, sabah saçlarımı kırmızıya boyatmıştım ve Amanda'nın tepkisini acayip merak ediyordum.
Ellerimi cebime sokmuş, onu beklerken derin nefes aldım. Şimdiye kadar gelmesi gerekiyordu fakat hala sokağın başında bir hareket yoktu.
Kafamı eğip yerdeki taşla oynamaya başladım. Taşa vuruyordum, taş karşımdaki süslü ağaca çarpıp geri bana dönüyordu. İki dakikamı bu şekilde harcarken topuk seslerini duydum, kafamı yerden kaldırıp karşıya gözlerimi diktiğimde siyah elbisesi ve ceketiyle Amanda'yı karşımda buldum.
Gözlerimiz birleştiğinde gülümseyerek el salladı, alt dudağımı ısırıp el sallamasına karşılık verdim.
Ciddi anlamda çok güzel gözüküyordu.
Bir kaç dakika sonra yanıma ulaştığında, kollarımı beline dolayıp Amanda'yı kendime çektim. O da kollarını boynuma dolayıp bana sarılma hediye etti. "Mutlu noeller," dediğinde sıcak nefesi boynuma çarptı, beni iyi etkilemiyordu.
Gülümsemeye çalıştım "Sanada mutlu noeller güzelim," kıkırdayıp benden ayrıldı, "Saçların," dedi ellerini saçlarıma daldırırken "Çok güzel olmuşlar Mikey." gülümseyip yanağını öptüğümde yanaklarının azda olsa pembeleştiğini fark ettiğimde kıkırdadım "Teşekkür ederim güzelim."
Yerinde kıpırdandı "Ee napıyoruz?" kolumu ona girmesi için uzattığımda dudaklarında bir gülümseme oluştu, ardından koluma girdiğinde beraber yürümeye başladık."Öncelikle yemek yeriz diye düşündüm, daha sonra Ashton'un evindeki partiye gideceğiz. Şu benim büyük arkadaşım varya," kafasını anlamışçasına salladı "Parti çıkışında da ökseotunun altında seni öpeceğim." kıkırdaması dudaklarından yükseldiğinde sırıttım "Mm, öpebilecek misin acaba," dudaklarımı ıslattım "Bu sefer kesin öpeceğim."
"İyi, madem öyle diyorsun." uzanıp yanağını öptüğümde parıldayan gözlerini bana çevirdi, ardından o da yanağımı öptü "Noeli seninle geçireceğim için çok mutluyum," kolumdan çıkıp kollarını belime doladığında derin nefes aldım, kolumu beline doladım, eğilip saçlarına ufak bir öpücük kondurdum "Bende Amanda, hemde çok."
***
Bunada salı günü double update yapıcam yaşasın tatil geliyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
games ✿ m.c.
Aléatoiremikeylovespizza: ne kadar sikik bir oyun friendwithplants: beğenmiyorsan oynama ୨୧blog serisi #4୨୧ (officialex'e ithafen yazılmaktadır.)